33 grader, inte så pjåkigt...

Idag har vädret varit supergött och det ska tydligen hålla i sig. Fick till och med se soluppgången idag under boot campen, himla trevligt. Vad har ni för väder i Sverige då? Har löven börjat falla? :D haha

Även idag kom det fram en "mamma" som trodde att Ella och Tessa var mina ungar. Haha, lite kul är det... Men jag ser ju ut som en tolvåring enligt vissa. Men Vem vet de kanske tycket jag såg ut att vara enhimla fräch mor :P haha..
Jag tog även med mig Ella ner till stranden idag medans Tessa sov. Naturligtvis lämnade jag henne inte ensam, Christian var hemma idag. 
Där nere byggde vi sandslott och lekte i vågorna. Och vi fick oss en liten upplevelse idag.... Vi var ute i vattnet, jag höll Ella och plötsligt så ramlade jag samtidigt som det kom en våg. Då blev E lite rädd men tack vare våra regler som vi gjorde hände inget, hon är en tuff tjej.

Nu på kvällen lagade jag mat till familjen, köttfärsbiffar i gräddigtomatsås med pasta. Det uppskattades verkligen som tur var. Jag var tydligen den första au pairen som lagat middag till dem vilket jag tycket va himla konstigt. Ella gillade verkligen mina biffar så detta får jag laga någon mer gång. Ska väl bjuda de på något mer kulinariskt men undra vad?

Imorgon ska jag ev träffa en Finsk tjej i Laguna beach, om hon kunde. Ska även ner till beachen för att simma med OC triclub om Melissa hinner hem från LA. Kan vara himla mycket trafik ibland. Nu ska jag bums i säng för ska upp med tuppen och träna! Natti,

Jo, såg filmen Superbad idag.. Himla kul! Skrattade helatin.

P

Kommentarer
Postat av: Dick (Frida, Emil och Kalles pappa)

Du kan väl alltid bjuda på min fantastiskt goda sallad och Hellas paj. Jag följer din blogg dagligen, jag som kanske är lite gammal och har svårt att fatta, skulle vilja att du har datum och dag i rubriken, mycket lättare att fatta vad som händer och när. I Motala ingen höst ännu, varmt soligt ibland annars grått med regn. Sköt om dig.

Glömde en sak, jag har inte fattat vad Boot campen är för något har väl missat nåt väsentligt i början kanske.

2009-08-27 @ 09:34:22
Postat av: bror

hej min lilla maliin!

der rengnar nästan hele tiden. är lite löv i skogen så det är lite svårare och hitta svampen. ska skaffa skype nu. hör av mig när det fungerar som det ska. puss och kram bror

2009-08-27 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0