Aa Bb Cc.... 28/8, 22:54

När jag läser mina gamla inlägg så fattar jag inget. Hur kan egentlien en tjugoåring skriva så slarvigt. Aja, det är smällar man får ta. vad ska ni räkna med antingen så är jag jättetrött eller ska straxiväg så det blir inget seriöst. Men huvudsaken är att man förstår att jag har det bra. 
 
Idag så var det en riktig slapp dag, jag jobbade bara fram till 12:00 med Melissa. Så hon gjorde det mesta vilket jagtyckte va fel men klart att barnen väljer att hålla sig till sin mamma istället för deras nya nanny.
Vi åt lunch tillsammans innan jag drog vidare och gissa vart vi åt? Japp, Zinck rätt gissat.. Men det gjorde inget det är ju en av mina favvorit restauranter här. 

Som sagt jag drog till Fashion Island för att lämna tillbaka min vita väska som jag köpte, den var super söt och fin men den var ju lixom inte mig, lite för spejsad. Så jag köpte mig en annan, den som också stod på min "att köpa lista". En svart Marc Jacobs väska och den var så billig jämför med Sverige... Yess!!! Så när jag ändå var på shoppinghumör köpte jag min en matchande plånbok.
   Sen åkte jag hem och bytte om till bikinin och gick ner till beachen och solade och lekte i vågorna. Vågorna var så stora idag så när jag vaknade och gick ut för att vänta på Melissa (påväg till B.C) undrade jag om det var trafiken eller vågorna som lät... Så när vi trände denna morgon så hade vi MÅNGA surfare att titta på.

Jag ska föresten ta surflektioner 1 gång i veckan ett anta gånger så förhoppningsvis så är jag grym när kursen är slut.

Nää, jag måste stänga av datorn nu.. Somnar snart!



Min nya "älskling", haha.... Natti!

P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är jätte kul att du uppdaterar så ofta! :)

Jag och Lára har en plan!! :D Jag på besök i San Diego. Och jag och lára på besök i Orange Country!! :D Någongång under året, hade varit jätte kul!

Nu får du snart börja följa min blogg också! Måndag here I come! :D

2009-08-29 @ 15:11:48
URL: http://aupairinusa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej malin! Glädjer mig att du har det bra! :) vad fin väska du köpt. Lite mer dig än den förra! :) saknar dig gumman!

<3 ha det bäst, hoppas vi hörs på skype:)

2009-08-29 @ 19:55:26
Postat av: Anonym

Hej malin! Glädjer mig att du har det bra! :) vad fin väska du köpt. Lite mer dig än den förra! :) saknar dig gumman!

<3 ha det bäst, hoppas vi hörs på skype:)

2009-08-29 @ 19:58:32
Postat av: jennie

coolt att du ska lära dig surfa XD så du ska böja hänga med surfar killarna nu?? XD hoppas du hittar någon lika snygg som jonny från serien oc XP

2009-09-02 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0