Boot Camp...

Klockan ringde 05:20 och det var då dags att gå upp för att hoppa i träningskläderna. Boot Campen började klockan 6:00 nere på New Port beach. Det var så himla fint och jag ser saker/vyer helatiden som är med i tv-serien the OC... jag tycker att det är lite fränt eftersom jag var ett stort fan. Iaf träningen gick bra, men det var sjukt jobbigt stundvis. Jag har redan fått träningsvärk så det är väldigt effektivt. På slutet så spelade vi Amerekansk Fotboll, det var grymt kul och de beundrade mig för mina kast. Tror att det fortfarande sitter i sen min friidrotts karriär då jag tävlade i spjut och kula. 
På onsdag är det dags igen och då hoppas jag att jag ska få se delfiner, de brukar tydligen leka ganska nära land på morgonen.

Annars idag så har jag faktiskt varit med barnen och M hela dagen, vi gick till bibloteket och åkte över till Babol Island och hade massor av skoj. Jag provade även en "riktig" Mexikansk burrito men den var inte alls lika god som de på Chi Chi´s i Luxemburg.

Vädret idag var supersuper, riktigt varmt så jag hoppas att jag får mig en bränna snart. 
 
P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Delfiner!! :D

Shit! :D



Underbart!Hoppas du möter några :D

2009-08-11 @ 20:58:02
URL: http://aupairinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0