Bortspolad... 28/8 20:00

Naglarna blev super bra idag, salongen var supermysig. Dit kommer jag absolut att gå igen. Man kan tydligen hyra salongen och ha manikyr och pedikyr party, verkade ganska kul. Så det skulle vara kul om man kunde bli några tjejer någon gång och göra det.



Jag och Melissa inne på salongen.

Idag har jag hängt med Sofa och vi hänger fortfarande, fast jag jobbar. Som sagt jag jobbar kväll idag för Melissa och Christian är på en fest för ett par som varit gifta i 60 år. Snällt av Sofia att vara med slipper jag sitta här själv och hålla mig vaken. 
  Hon och jag har varit nere på beachen idag och badat bland vågorna och det är så mycket roligare att ha en polare att bada med.

Och idag mån ni tro så blev det en riktig svensk måltid, köttbullar´potatis lingon och brunsås. Mums!

Glasspartyt var super, fanns hur mycket glass som hellst...

Skype imorgon 18:00 Svensktid.

Nää nu ska vi ta och se en film för flickorna sover som två söta flickor ska. Och imrogon så blir det beachen hela dan men frida och Sofia.



Haha, jag och Sofia :D



Natti, P




Kommentarer
Postat av: josefine

Man blir lite avis här när man sitter och tittar ut och ser hur det regnar:( Skönt att du har det bra Malin! kramkram

2009-08-30 @ 16:34:09
URL: http://josefinegrimbeck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0