Boyfriend jeans is the shit now... 30/8 kl 21:43

Ännu en dag med ledighet, skönt de... Så idag blev det beachen med Sofia och Frida vid Balboa pire och där ja... fanns det ögongodis, spec livvakten. Haha! Vi tog våra cyklar dit och jag släpade även med mig en luftmadrass. Den hade jag superkul med i vågorna, man åkte in, ut, upp och ner. En gång så var jag precis där vägen bryter och flyger av madrassen och tumlade runt i sanden. Bikinin åkte på sniskan och jag fick skrubbsår på rumpan och madrassen låg långt upp på stranden. Detta måste ha varit en rolig syn, haha.  Här försökte man styla för livvakten och så går det så där. Haha.. : )

Efter några timmar så cyklade vi hemmåt och duschade för att senare ta oss till Spektrum (Shoppingcentrum) där vi strosade runt och gjorde av med lite pengar. Vilket är helt rätt! Jag var ute efter ett par skor jag tittat ut, Jessica Simpson skor, men de var slut i min storlek. Så då köpte jag mig ett par boyfriend jeans och ett par vita Converse. Och de är mkt billigare här än i Sverige! Joo just ja... Köpte mig också ett headset så nu kan jag skypa!

Vi åt också där... Gissa vart? : )

Checka av min lista lite då...

- Ugg-skor
Marc Jacobs väska 
- Jessica Simpson skor
- Jeans
- KLÄDER
- Stråhatt
- Bikini

Woohoo! Två saker check!

Nu är det dags att runda va denna dag för imorgon är det måndag och då står det B.C först på schemat. Jo visst ja tog kort idag med kameran utan minneskortet i och det funkade. Lustigt va?



P

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Vilka fina skor du har köpt nu då:)

Hoppas du har det bra, !

Saknardig

2009-08-31 @ 18:17:43
Postat av: mamma

Hej!

nu har jag entligen last din blogg. du verkar ha det bra der borta det gor mej glad.du har lost det har med vaskorna bra boda var ju jatte snygga.

har i grekland ar det 33 grader i skuggan och jatte skont.

som du kan se fattas det en del prickar pa min dator.

HA DET RIKTIGT BRA OCH TUSEN KRAMAR

MAMMA

2009-08-31 @ 22:13:37
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: Malleballe

Snygga brallor o dojjs du :) Fan är du gjord av pengar människa?



Sköt om dig, kram!

2009-09-02 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0