Detta inlägg har ingen rubrik...

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Bootcampen gick bra, vi körde hårt hela tiden och de blev nog bra trötta. Jag visade de skräddarsitsen, ni vet den man står mot väggen med ryggen och har benen i en 90 graders vinkel. Där fick de slita, vi körde MYCKET! Fast jag gick noglite på halvfart idag eftersom jag vaknade med svullen hals. Hoppas den är borta imorgon så att jag kan springa! Har faktiskt börjat tränat rätt bra nu och ska ev vara med på en triathlontävling den 22 sep... Så behöver min cykel snart! Tror att den kommer i veckan.

Förövrigt idag så hände det inte så mycket förutom att Tessa bet mig i armen som då ledde till time out och fy tusan vilket raserisammanbrott hon fick, det skriket kan krosssa glas jag lovar...

Ska även ge er lite tips, om du tycker att det är jobbigt att ladda ner tv-serier eller du missar något ska gå in på hulu.com. Där finns alla amerekanska TV serier och avsnitt så jag ska faktiskt fortsätta att lika på desperata husfruar.

God natt på er! Oj just de, fick en hel påse med energikakor och grejjer av Ed idag, snäll kille det där!

P

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hulu är typ som spotify, spotify funkar bara i europa och hulu funkar bara i usa tyvärr ...

2009-08-18 @ 10:16:42
URL: http://laballerine.blogg.se/
Postat av: Stina

Malin det heter jägarstolen, juh.

Oj bet hon dig.

Gud va du får saker, jag tror nandor hade rätt med det han sa:)

2009-08-18 @ 13:48:19
Postat av: farmor och farfar

Hej!

Här kommer hälsningar från Skäve.

Hoppas du kryar på dej i paradiset vi läser varje dag.

Kram

2009-08-20 @ 12:00:15
URL: http://malinjelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0