En lyckad kväll...

Idag var det andra dagen själv med barnen och den gick faktiskt bättre idag än igår. Man lär sig rutiner ganska snabbt ändå, så idag gick dagen snabbt. Men T var fortfarande dålig så om hon inte är bättre imorgon ska hon till doktorn. Det blev en superstat på "jobbet".

Kvällen då, joo den var jättetrevlig. Har haft så mycket skoj och pratat mycket engelska, bra jobbat Malin. Som sagt jag följde med min granne Ed och hans flickvän till en cykelaffär för att träffa Eneko Llanos, Spansk Triathlet kom 2:a på IronMan Hawaii förra året. Just nu är han i CA för att förbereda sig till årets Ironman. 
   På cykelaffären lottade de även ut saker, cykelskor, tempohjälmar vanliga hjälmar, löparskor mm... Och jag som jämt brukar ha otur i lotteri vann ett par löparskor. Jag som ville ha hjälmen... För jag får ju skor ändå! : ) Men det var kul iaf att vinna..
   Efter "träffen" på cykelaffären så åkte vi till en Italiensk restaurante... Det visade sig vara ett riktigt fint ställe. Ed körde bilen till entren och där kom en kille i "kostym" och tog bilen. Detta tyckte jag var jättecoolt, som på film lixom. (Märks det att man kommer från en håla?)

Där inne satt jag brevid Eneko vilket var ett stort plus, vi pratade massor om träning och om saker runt om kring. Himla trevlig kille måste jag säga och lika så hans flickvänn.

Maten var verkligen supergod, jag tog lax och de andra tog rissoto. Jag tänkte lixom "what"!! Rissoto när det finns mycket mer att välja på (och dyrare) haha. Vi alla åt trerätters och alla var proppmätta när vi gick där ifrån, jag skulle velat se notan men det var nog lika bra att jag inte gjorde för då hade jag fått dåligt samvete.

Boot camp imorgon så dags att sova. Ps så här sent har jag aldrig varit uppe sen jag kom hit. Klockan är nu 23:10.
En bild på Mig och Eneko också så klart! Natti...



P


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej!



Vi är jätteglada att du har det så bra.

Här i Solvarbo är det bara fint.



Kram

Mormor o morfar

2009-08-14 @ 16:42:50
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: annelie och fredrik

hejsan!

hoppas du får se några delfiner någon gång. det är bara bra på den här sidan solvarbo med. miranda undrar om det finns tigrar och lejon där. ha det bäst och sköt om dig. stoppa inte i dig för mycket gott.blir liksom lita avis. kram

2009-08-15 @ 11:49:38
Postat av: Madelene

Tufft att du träffade honom! Min hostdad har också varit med i ironman på hawaii! Vet inte riktigt hur pass bra han är ännu men han har varit med i alla dessa stora ironman runt om i usa. Du trivs alltså bra med din värdfamilj? /madelene (au pair skolan..)

2009-08-22 @ 16:02:33
Postat av: syster

är lite avis på dig. tänkte inte kommentera förrens du svarade på mitt mali men jag kunde inte hålla mig. skype ikväll aif:) PUSS<3

2009-08-23 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0