Fläckig?

Ja, om jag är på ena min arm.. Kan ju bara skylla på att jag var ovan när det gäller det där med spraytan. Får nog gå ner till beachen i helgen och jämna ut detta. Då kommer jag också fixa bilder på min omgivning så att ni blir lite sugna där hemma att komma hit : )
Idag hade jag min första dag själv med barnen och det gick jättebra eller ja Tessa var sjuk och hade spytt ett antal gånger innan jag kom in men med mina super-pankisar i magen blev hon snabbt pigg.

Till frukost idag gjorde jag havregrnsgröt, det har jag verkligen längtat efter ( va hungrig jag blev nu ) det var verkligen jättegott. Idag på Boot campen så var det inte alls lika jobbigt som i måndags men jag kommer nog ändå att vara stel som ett kylskåp. Det blir nog kul för människorna här att titta på mig när jag ska springa imorgon. Eller nej imorgon ska jag gå ner till havet och simma med OC triclub. Det ska bli kul, Konstigt nog så har jag längtat efter att simma. 
   Appropå triathlon så ska jag träffa en spansktriathlet imorgon kl 18:00 och äta middag med han. Han kom tydligen 2:a på ironman. Vet inte så mycket om honom men det gör jag säkert efter morgon dagen. Då ska vi även kika på en cykel :)

Nu ska jag dra och käka lite kinamat som M har hämtat hem. Komentera gärna så att jag vet vilka som läser!

Skype imorgon kl 15:45 va inne då! (stina, jag har inte skaffat en mick än) Svensktid!
Lägger upp en bild på mig själv idag så att ni inte glömmer hur jag ser ut ^^,



P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som om de mesta flyter på bra och att du haft en bra första vecka hos familjen. Spännande att höra hur "daten" med den spanskatriathleten går...



Tycker att du gjort en bra deal med grannen!



Jag jobbat 15.45 så det blir inget skype för mig då... Jag har bara två veckor kvar på jobbet nu så efter det kan jag hela dagarna tills Hulken kommer!

2009-08-13 @ 07:25:41
Postat av: Dick (Frida, Emil och Kalles pappa)

Hej Malin!(Torsdag 13/8 08.22)

Sitter här och följer ditt nya liv, over there, verkar ju vara skitbra allt hittills.

De behöver ingen poolskötare eller vaktmästare? Jag kan anmäla mig då.

Sköt om dig och var rädd om dig, jag återkommer.

2009-08-13 @ 08:23:24
Postat av: Sabina

Vad häligt det låter som att du har det, Mallan! :) Aj då det var ju inte så käckt med en fläckig arm men det försvinner nog snabbt :) Kram

2009-08-13 @ 10:28:02
Postat av: lillasyster

Va? så du har redan en date där nere, nu går det väl lite fort.



Jag jobbar då malin så jag kan inte. men imorgon samma tid?

Puss&kram

2009-08-13 @ 12:24:21
Postat av: Hanna

När det finns riktigt sol varför fuska? ;)



Härlgt att du tränar så mkt! :)



Så du tog inte med dig din cykel?



Ps. Jag läser jag läser jag läser!! Ds :D

2009-08-13 @ 12:27:37
Postat av: johanna

du är så söt!

jag läser varje dag :) <3

2009-08-13 @ 13:55:39
URL: http://johannanataliegrimbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läser vad bra du verkar ha det och träna inte ihjäl dig nu du är ju redan så fit hah:)



Jag , Stina och Emil hör av oss när vi behöver hjälp med projketarbetet!;)



( glöm inte att lägga fram några ord om mig så jag kan ta över sen!:)



2009-08-13 @ 14:29:38
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Frida

Och vad heter du på Skype?:)

2009-08-13 @ 14:30:09
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej.



Jag har köpt ett head set idag ska bli kul att se om det funkar

Kram

2009-08-13 @ 15:17:26
URL: http://malinjelkblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0