Född 73?? Tror inte det...

Igår så hade jag en superdag med tjejerna. Sånna vill vi ha mer av och det lovade vi varandra. Men barn och lova saker är ju så där, men jag ska allt påminna de.
På kvällen så kom 3 av Christians jobbar kompisar över på middag, som vanligt supergott. Det var trevligt, senare så dök Sofia upp... Vi hade bestämt oss för att prova ta oss in någon stans så vi satt här hemma och drack lite vin och hade det mysigt. Och jag fick låna M legg och Sofia hade ett eget. M är född 1973 men på bilden ser vi likadana ut. Trodde inte att det skulle funka men jag kom in. Om det inte hade gått så hade jag förberett en massa historier, men det var nog lika bra. Där inne dansade vi och hade superkul! Kul att träffa folk även om medelåldern var ganska hög.

Idag så åkte Sofia och jag till ett GIGANTISKT shoppingcenter och strosade runt. Jag köpte bara lite ID smink det var allt men det finns så mycket man vill ha på Sephora (utalas sefåra inte sep hora fast jag säger SEP hora, haha) Appropå det så på skolan så sa en tjej att "gud va kul det ska bli att gå på Sephora ( hon uttalade det Sefåra ) " Jag satt då som ett frågetecken, så jag frågade vad det var för butik. Så sa hon typ som Kiks. "Jaha du menar SEP hora" haha.. Knasboll ja är men det är min älsade storasyster som lärt mig det. 
 
Jag körde till shoppen själv med sofia framför mig, det gick bra. Tog ca 15 minuter! På hemvägen skulle jag åka själv hem eftersom hon bor åt andra hållet. Ja och hur gick det då.... Fy asså först kom jag ut på en storväg med 8 filer. Galet! Jag körde som en tant då... Och detta ska jag bli van vid... Men iaf så lyckades jag ta mig av den och hamnade på en liten liten väg men sand på båda sidorna och hade inte en susning om var jag var.... MEN tillslut så såg jag en skylt "Laguna Beach" Yes.. Så när jag väl kom dit hittade jag men gud den bilturen tog ca 50 minuter. Så jag vet inte hur detta ska gå...

Just nu sitter jag och är jättetrött, nysminkad ( var tvungen att testa mina nya ögonskuggor ) och lyssnar på Paolo Nutini, grymtbra. Har faktiskt damsugit min lägenhet också, Sofia har löshår så hon fäller som en hund. "Öjj Sofia jag fyllde en hel damsugarpåse med hår, haha"

Föresten så kom en tjej (omkring 30 år)  fram till mig och beundrade min väska. Hon tyckte den var jättesnygg och ville verkligen veta vart jag köpt den. Det var kul!
Imorgon ska Sofia jag och en annan tjej till LA och gå på någon slags konsert, Sofias mamma jobbar för nått företag som sponsrar det så vi kommer in gratis. Så det ser jag verkligen fram emot.

Skype imorgon kl 20:00 (Svensk tid)

´Natti, P

  Min väska!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej!



Hur var det i LA?



Lite lustigt att du fick kommma in med ett leg som visade att du var född -73, det var ju inte så att du bara la på några år....



Hoppas att du inte hade golfbilen när du var ute och åkte denna gång. Du kommer nog bli van med de åtta filerna snart! Vad skönt att du hittade hem till slut, kanske kan vara bra att kolla på en karta hur alla vägar hänger i hop tills nästa gång.



Kram

2009-08-24 @ 06:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0