Hur skaffar man skype?

Jo, kära vänner skulle vara kul om ni kunde skaffa Skype så att vi kunde prata med ord istället för med bokstäver hela tiden. Det är superenkelt att fixa, du går in på www.skype.com och sen trycker du på ladda ner. Nu ska ni inte sitta där och säga att detta är ju simpelt vem kan inte det här? För det finns faktiskt kära vänner och familj som har lite svårt för det där med datorer. Så farmor, mormor och bror sättigång med min datalektion!

Annars idag så har det inte hänt så mycket hade en lektion hur man delar lika idag för barnen. De sa att de förstod men jag är ganska osäker på det. En sak till då? Varför? Den frågan är väl så där va.... Får den hela tiden, det är kul att de frågar saker  om mig men jag minns faktiskt inte vad en katt sa till mig när jag var liten. Varför? för jag kan inte kattspråket....Varför? Ser jag ut som en katt!!..... Varför?? osv..
   Detta sker ungefär 100 gånger om dagen... Men jag tycker om min flickor ändå.. Oj, jag sa mina... : D haha... De är iaf mina bästa vänner här. Måste ge er en bild på min familj.

Och jag blir inte klok snart... Har fått ett par till skor idag... tro de eller ej. Detta var ett par snabbskor som jag till och med kommer ut 2010 till butik. Rosa är de också!! Berättade jag att ett av de andra löparskorna var för stora och att han skulle byta de?? Iaf han vill inte ha tillbaka de stora skorna. Ska jag lotta ut de här kanske??

Har också lovat min far efter fler bilder från New York så det ska bli.

 Empire state building

 Va hette den nu igen??

 Där har vi henne, den berömda frihetsgudinnan

  Utsikt från Topp of the rock


 Här låg Twin towers som åter byggs upp igen.

P




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Den platta byggnaden heter "flat iron building".



Om Mormor, Farmor och Fredrik får problem med nedladdningen av skype så kan ni kontakta IT-support i Luxemburg!



Ed är verkligen snäll!! Tror han att du äter skor eller?



Om du får idetorka när det kommer till saker att göra med flickorna så kan ni göra trolldeg och en massa lustiga figurer.



Kram

2009-08-21 @ 08:34:14
Postat av: sofie kjellstrand

hej, hörde att du var i L.A.. hoppas du har det kul eller hoppas, du har nog såå jävla kul man bara kan ha..

jag ville bara säga att jag hatar dig för jag är sååååå avundsjuk så att det inte finns ord!!!!

hahahaha.. nej hata är ett starkt ord men ändå.. hahahah hälsa usa från mig ^^

// xoxo sofie kjellstrand, (mariebergsbadet)

2009-10-06 @ 12:57:16
Postat av: sofie kjellstrand

hey,

ville bara säga att jag hatar dig, för jag är så grymt avundsjuk.. hörde att du var i oc!!!

hahaha nee jag hatar dig inte! ^^

du har nog så jälva kul såå det inte finns ord för det.. hälsa usa från mig

xoxo sofie kjellstrand (mariebergsbadet)

2009-10-06 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0