Laguna var toppen.... 22:30 den 27/8

Kom nyss hem från Laguna Beach där jag träffade den finska tjejen Frida. Hon var verkligen supertrevlig, hon har tyvärr bara 2 veckor kvar tills hon åker hem så vi har en massa saker vi ska göra. Kul, ska ta med henne till Spektrum på söndag för att träffa andra människor. Ska nog bjuda med min tyska kompis, Sofia och Petronella. En saligblandning av sköna människor, Perfekt!

Frida och jag gick några varv down town Laguna för att hitta någonstans att äta, vi funderade på att äta sushi men eftersom jag bara ätit hemgjord så blev jag inte så sugen men jag ska prova. Det är nog lite skillnad på hemgjord och expertgjord. Eller hur Sofia? : ) Så vi gick in på en hamburgerrestaurant och tog med oss ett varsitt meal och satte oss på stranden för att njuta av den vackra solnedgången. Och hamburgaren var inte alls tokig! Förresten så hade jag min första läsk idag också, har inte drukit någon sen jag anlände till USA. Får ont i magen av det men till hamburgare så får man offra sig.

Vi tog oss även till Starbucks och köpte oss något varmt att dricka, vart lixom lite fryssna av oss där på stranden. Lite senare när vi traskade runt där kom en "inte nyckter kanske hög kille" fram till oss och började babbla. Vi bara skrattade tills vi lyckades ta oss förbi honom. Och det dröjde inte länge innan nästa cooling var fram och han då... Herregud, började läsa upp en dikt för mig... Jag gjorde allt för att inte skratta, han var också på lyset kan man då säga men Frida stod och asgarvade. Stackars kille, sött gjort men inte en kille i min smak. För lortig var han också, en slusk men andra ord.

Aa, det var väl det. Joo, Frida och jag gjorde även en "att köpa lista"... Jag kom fram till detta:
- Ugg-skor
- Svart Marc Jacobs väska
- Jessica Simpson skor
- Jeans
- KLÄDER
- Stråhatt
- Bikini

Aa, det var allt jag kom på så länge... Nu skajag ge er lite bilder!

Sötnosarna provar mina skor

Tessa 




God natt, Boot camp imorgon!

P


Kommentarer
Postat av: Dick (Frida, Emil och Kalles pappa)

Tack Malin!

Nu fattar jag allt nästan. Barnen ser ju riktiga snälla ut. Bara en fråga till om Bootcampen, får vem som helst vara med, står han bara där och väntar på att få plåga folk?

Hoppas du får en riktigt bra helg!

2009-08-28 @ 08:54:37
Postat av: Mormor och Morfar

2009-08-28 @ 15:59:45
Postat av: mormor och morfar

Nu försöker jag igen. Pappa Håkan har varit här och jag har läst dina bloggar från hela veckan för honom.Här är allt sig likt. Jag hoppas du har det bra. Jag blir lite ängslig när du är ute och vinglar

på 8 filig väg och inte hittar hem.Pappa hälsar.

Många kramar från morfar och mormor.

2009-08-28 @ 16:14:29
Postat av: Anonym

Har gjort sushi några fler gånger nu och måste säga att den blir himla god. Tror att det var Noriarken (det gröna runt omkring) som du inte gillade, men det var ju ett tag sen så jag tycker att du ska ge sushi ett till försök. Det är både nyttigt och gott!

2009-08-29 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0