lustig magkänsla

Har nog kommit till det där stadiet när man inser att detta faktikt är ens liv i 1 år. Galet ett år går ju fort men ändå. Nää nu vill jag skaffa massa polare så att jag är upptagen varje kväll istället för att sitta här framför datorn och skriva ointressanta inlägg. Eller vad tycket ni?? Nä, nu vill jag inte ha ont i halsen längre, ut och leta kompisar : )
Men det går lite trögare när man inte går ut och träffar människor. Man måste vara 21 för att kommi in överallt så det blir lite knepigt. I Sverige ansågs jag som vuxen men nu är jag tonåring.

Idag fick jag kinamat (hämt) det är gott men jag vill att M ska börja laga mat igen. Älskar hennes mat!
Tror jag ska ringa och väcka min mamma klockan 6 halv 7 svensktid. Stina, jag har hittat min mick på min dator så skype imorgon kl 4 svensktid!! Eller läsa min svarta bok som mina vänner skrev... Är väldigt nyfiken på den för mamma tyckte av allt som stod i den så hade jag bara en sann vänn, hoppas dock inte det!

Natti! Ps, skriv något roligt som piggar upp mig!

P



Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Malin!

Nu har jag hittat till din blogg efter ett tips av din mamma. En ny favorit-blogg som jag kommer att följa med spänning.

Bor du när Oceanside? Vi bodde i Vista, en bit inåt landet från Oceanside sett, när vi var i Californien förra året. Tog ett tag innan vi hittade bra vägar att cykla på och stigar att springa på men det var superfint! Det kommer att bli jätte bra när du bott in dig!

Krya på dig

Kram Eva N

2009-08-20 @ 08:36:35
URL: http://evan.bloggagratis.se
Postat av: mamma

hej malin



Hoppas halsen känns bättre när du vaknar idag.

Vi är många som följer din blogg varje dag,så du får allt fortsätta att skriva.

På söndag åker jag till Rhodos men hoppas att jag hittar någon dator där oxå.

Kram Mamma

2009-08-20 @ 10:02:25
Postat av: Systeryster

Hej hopp. jag kan ju aldirg när du kan juh. vi får komma överrens om någon tid. jag jobbar idag.

PUSS

2009-08-20 @ 14:08:28
Postat av: Hanna

Är inne och kikar varje dag! :)

Skriv på, det är alltid kul att veta vad som händer!! =)



Hoppas du hittar något att sysselsätta dig med under dagarna! :)

2009-08-20 @ 17:07:51
URL: http://aupairinusa.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hej!

Jag läset din blogg varje morgon medans jag äter frukost, tycker att det är jättekul att läsa.



Kommer verkligen behöva ha din blogg att se fram emot när jag slutar att jobba annars kommer jag aldrig att komma upp på morgonen. Har bara 5 dagar kvar nu!!



Kram



2009-08-20 @ 19:19:46
Postat av: Moster Ulle

Nej , fortsätt att skriva du. det är så spännande att följa ditt USA äventyr.

krya på dig , och njut



kram moster

2009-08-20 @ 21:45:50
Postat av: Linney

Jag är oooccckkksssååå inne varje dag. Bilder är roligast, fortsätt med dem. :)

Pussas!

2009-08-21 @ 17:08:40
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0