Nya skor...

Idag fick jag två par nya skor. Av vem? Gissa....................Rätt Ed!  Jag vill egentligen inte ta emot allt men då säger han att han slänger de istället. Hoppas bara jag blir frisk så att jag kan prova de.. Fick ett par som är för "off road" den tar inte in sand och lera mm. Den andra skon är en neutral distanssko precis som asics Nimbus.
   Har faktiskt inte bara fått skor idag, Melissa köpte mig frozen yoghurt eftersom jag har ont i hallsen. Så imorgon blir det ingen bootcamp för mig.

Vet ni mer då, jag köpte ju en väska på Bebe och idag fick jag ett erbjudande i reklamen som gör så att jag får 10 % off på valfri vara. Tänker kanske lämna tillbaka den och köpa den igen. Tror ni man kan göra så? jag tjänar ju pengar på det... ;D

Idag har jag och flickorna bakat chokladbollar, det gick bara bra förutom att Ella hade i "lite" mer socker än jag sa. Men de gick att äta.
 
Jag  har ju inte visat er hur min lägenhet ser ut, så här kommer lite biler.












P


Kommentarer
Postat av: Frida

Fint!

2009-08-19 @ 06:58:45
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ed skämmer verkligen bort dig...



Kanske bra om du har någon som kan gå in och köpa väskan åt dig då de kanske protesterar om först lämnar tillbaka den och sen köper den igen samma dag.



Hoppas att halsen blir bättre av yoghurten annars får du ta lite honungsvatten som alltid brukar göra susen!



Kram

2009-08-19 @ 07:34:11
Postat av: Sabina

Vad fin din lägenhet är malin!och vad schysst av ed att du fick skorna av honom :) Är det han som är eran granne eller harjag rört ihop det? Kram

2009-08-19 @ 10:16:13
URL: http://laballerine.blogg.se/
Postat av: jennie

vilken fin lägenhet. du har ju dressing rom och alt XD

2009-08-20 @ 20:43:16
Postat av: lovisa

Hej Malin!

Jag läser din blogg och det verkar som du har det jätte bra. Vad fint du bor, där måste du trivas :)

puss&kram

2009-08-23 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0