Sjuksyster...

Idag var båda flickorna sjuka med feber och värkar lite här och var. Tyckte så synd om de inte kunde vara ute idag när de var sånt fint väder. Så idag har det med andra ord varit en ganska lugn dag, fast det kan vara ganska skönt. Melissa var även ledig idag så han var hemma på eftermiddagen. Hon ängnade förmiddagen åt att vara för sig själv. Men när hon kom hem sen så bakade hon cookies och de var verkligen supergoda. Ååå, jag blir verkligen bortskämd här borta.
Men jag ska börja tänka på det nu för flickorna var till doktorn idag så jag passade på att väga mig och jag ska ut och springa imorgon kan jag lova.

Idag på Boot campen så såg jag en säl, igen! Den simmade längs stranden så när jag stod plankan på sidan så såg jag den. Annars så gick träningen bra förutom att en "pappa" som också gör BC har börjat hänga på mig på löpningen och trisar, det är lite jobbigt faktiskt men det är bara bra, för träningen skull.

Annars då, just nu håller jag på att tvätta lite tvätt och städar som jag samtidigt har tand-blekningsremsor i munnen. Så vi får se hur det går. Vill ha vita tänder så tänkte prova detta innan jag bestämmer mig för att gå till doktorn och betala 300 dollar. Vilket det kanske kan vara värt, beror lite på hur länge det håller. Men då lär jag sluta med Tee och kaffe. Men det gör inte så mycket, vatten är ju också gott :D haha..

Haha, lyssnade på en sång på You tube "A song about acne" när jag försöker hitta min nya sköna få-upp-pulsen-låt-när-jag-tränar men jag har helt tappat namnet på gruppen och låten. Känner mig gammal och senil just nu. Va tusan hette den.. blää på mig.. men den här då when I grow up - acne edition haha....  Hittar tvärr inte låten men jag ska nog allt veta det imorgon.

Hur är det med alla er där hemma då?

P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ser ut att vara jättemysigt där!! Jag tror inte att du behöver oroa dig allt för mycket för vikten bara du rör på dig lite så kan du gott ta en kaka eller två...



Jag har bara 4 dagar kvar på jobbet nu... Sa jag att Marie har sagt upp sig och ska flytta hem till Sverige? Hon slutar i alla fall på fredag, ska bli tråkigt men jag är glad för hennes skull.



Var i England i helgen och tittade på barnvagnar, men jag tycker fortfarande att Emmaljunga är bäst. Blir nog en tur till Tyskland i helgen för lite shopping.



Kram



2009-08-25 @ 08:02:29
Postat av: Malle

Fytusan va fint det ser ut! Fick nycklarna till nya lägenheten idag, skulle få nytapetserat överallt om jag ville, så det kändes skönt :P Hade behövt dig här hemma nu, lite bärhjälp och lite skitprat :D



Är det whitestripe-remsor du använder? Dom ska iaf vara ganska bra, du får redovisa resultatet senare:)



Ha det så fint! Puss & Kram <3

2009-08-26 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0