Snart så...

Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag sitter på planet och tårkar mina tårar. Det är faktiskt exakt 39 h och 35 minuter kvar, alltså mindre än två dygn. Kan man säga att det börjar kännas på riktigt och jag bara måste bli klar med allt.
Just nu väntar jag på klister som Stina ska komma med så att jag kan fortsätta klistra in fotton i ett album. Ska ta med mig ett sådant för att visa familjen där nere borta och berätta om mitt tidigare liv.








Har även varit och kollat på grisar idag, fanns så mycket sötta små kultingar. Och där var även Bonde söker fru Anders.

P

Kommentarer
Postat av: sabina

var inte ledsen, du kommer få det fint. tänk vad mycket du kommer att ha och berätta om sen :) puss

2009-08-01 @ 23:01:58
Postat av: Linney

Malin!

Vi såg ju med bonde söker fru anders när jag var uppe hos dig! :)



Ha det så himla bra nu, du sitter antagligen på ett plan - själv - på väg långt bort. Läskigt. Jag avundas dig.



Puss!

2009-08-04 @ 21:48:49
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0