SprayTan

Kom nyss hem från stället där jag spraytanade mig, färgen ska komma om 6 timmar så imorgon kommer jag vakna upp fräch. :  ) Provade även frozen yoghurt idag för första gången, det är som mjukglass fast utan fett. Det var gott men det måste man vara försiktig med. Vill ju iaf försöka att inte växa på bredden. 
 
Har även "övningskört" här idag. Det gick bra förutom att bromsarna på bilen var super-duper-mega-bra vilket resulterade i en ganska ryckig åktur men det blir bättre! Och så har jag passat ungarna efter lunch själv och det gick jättebra. Blev faktiskt "anställd" av deras ganne idag, de ville att jag skulle sitta hundvakt åt deras hundar när de åkte bort. (Detta skulle max ske 30 dagar per år) Vad skulle jag få för det då? Joo tro de eller ej... EN CYKEL! Yes! Och löparskor i mängder, GÖTT!

Aja, ska väl sova nu så att jag är piss och fräch för bootcampen imorgon. Hoppas att få se delfiner!

Natti Natti!

P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dej,

Du menar inte att du skulle få en cykel.Låter ju toppen du förtjänar verkligan lite flyt.

Kramisar

Mamma och Pappa

2009-08-12 @ 10:01:47
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: Sabina

Nice Mallan! DEt där låter ju kanoners ju :)

2009-08-12 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0