Trötthet vad är det?

Ja, om någon kunde förklara... Kan inte fatta  varför jag är så trött på morgonen och på dagen.. Klart man är trött lite då och då men på morgonen när jag går upp så vill bara inte mina ögon öppna sig... Förr när jag bodde i Motala så hade jag inga problem med att gå upp när väckarklockan ringde. Vad ska jag göra för att bli pigg igen?? Kanske käka lite omga 3.
Vill iaf ha tillbaka mitt gammla morgonpigga jag!

Förresten glömde berätta att jag träffat en till tjej nu, hon kommer från Hedemora. (Komunen bervid säter) Världen är faktiskt bra liten. Hon bor tydligen granne här med The Farys manager så jag hoppas att hon inte glömt av att fixa VIP till mig : )

Funderar också på att dra till Hawaii i oktober då det är Iron man. Skulle vara kul men om jag på något sätt ska komma dit så måste jag simma. Och det kan ju vara lite farligt med tanke på alla köttätande djur det finns i havet. Flyga tror jag inte att jag har råd med. Skulle vara så himla kul och då kudne jag hejja på Eneko också : ) Han som jag var på middag med, triathleten som kom 2:a förra året.

Inte mycket idag men så är det ibland.. Sängen nu för imorgon är det Boot camp!

P

Kommentarer
Postat av: Frida

Jetlag(stavning) därför du är trött tar typ en månad om inte mer att ställa in sig på tiden!:) Hoppas du har det kanon!

2009-08-26 @ 07:07:55
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är hon från hedemora då? :P

2009-08-26 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0