Warped tour 09

Idag har vädret varit superfint så det passade ju jättebra för mig att fotografera lite av min omgivning. Jag tog som sagt cykeln och cyklade till Balbo Island och kikade, därifrån tog jag även fejan över till New port. Vågorna var superstora idag vid Balboa pier så hela piren vibrerade. Lite häftigt, hade lust att hoppa i för det såg skönt och roligt ut men det är nog ganska farligt kan jag lova. Det måste vara skapligt strömt! 
Men min cykletur var spännande för jag visste inte var jag var eller hur jag cyklade men jag kom tillslut hem igen. Med andra ord en lärorik cykeltur, fick lixom civilisera mig lite.
   
Sen vart det lunch på Zinc med familjen innan jag drog hem till Sofia. Därifrån åkte vi till LA på Warped tour, punk och rock musik var det där så inte riktigt min musikstil. Men en del var faktiskt bra och ett band kände jag igen All time Low och de var faktiskt riktigt bra. Så efter solbrända ryggar drog vi vidare hemmåt och åt mat. Så nu sitter jag här och är proppensmätt. Ska bli så himla skönt att sova snart för imorgon är det Boot camp igen, skönt. Känner mig faktiskt bättre och superstor så ser verkligen fram emot att börja träna igen. För om jag ska tävla om en månad så måste jag börja NU!
Nää, detta får vara nog för denna gång. Nu kommer lite bilder!

      

       

    

Man kan trycka på bilderna för förstoring, mormor och farmor! ^^,
Som sagt det är bilder från min omgivning och vem skulle inte trivas här?? Sen är det en bild från Warped tour, All time low på scenen. 

P

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint du har det!!:)

2009-08-24 @ 07:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0