Högt kolestorol... 10/12

Denna dag började som många andra dagar mycket bra....NOT, åkte som sagt till doktorn och fick redag på att jag har högt kolesterol. What??!! MEE... öö, och jag själv tycker verkligen inte att det stämmer in på mig, för jag tränar ju och äter hälsosamt. Nu är det iaf nyttigt som gäller... Sallad och nonfat grejer.. Men hallå jag är 20, 20 år men som jag också sagt förut, förvånar detta mig?? Nää inte ett dugg jag får ju tametusan allt skit och då menar jag bokstavligttalat. Någon som vill byta? När ska jag få vara frisk 1 år utan att det händer något. Hoppas att det blir bättre till nästa test! Ska plugga på!

Sen så efter det så var väl jag lite så där på halvfart fast dagen gick rellativt snabbt ändå. Jag och Tessa hämtade Ella vi gick och käkade pizza eller inte jag då jag satt och tuggade på ett salladshuvud, delicious. Sen så åkte Tessa med Pappa Christian till skolan. Så Ella och jag gick hem för att baka min saffranslängd med vitchoklad och jag lyckades trots dyr saffran och torrjäst. Har aldrig bakat med det förut men det funkade ju ganska bra, resultatet blev super! Och of course hade jag vegetabilisktmargarin.

Nu på kvällen så träffade jag Franska tjejen och hon är faktiskt riktigt trevlig hoppas bara hon får stanna här. Hon ska nämligen byta familj. För den hon har just nu är helt sjuk, jag lovar er! Hon är deras slav. Tycker bara att det blir tråkigt om hon måste dra för hon är funny:)

Ska sova nu och vila min rygg har ont... Känner mig som 60 redan, låter inte jag lite som en?  :) Haha



Skulle få en happy name day puss, men jaa inte vet jag om  detta kallas puss :)

    

P

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hej malin. Har du läst sofias mail? de kanske kan pigga upp dig lite. du kan ju ha det goda kolesteolet. Hoppas du får en bättre dag. igår frågade jag ut sofia om massa frågor om flygningarna.

tusen miljoner kramar

2009-12-11 @ 08:58:32
Postat av: jennie

Du lyckas åka på sjukdomar man inte ska få fören man är minst tjugo år äldre än vad du är?? Hoppas det blir bra i alla fall, har dom inget brecella som sänker kolesterolvärdet i USA?? XP

2009-12-11 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0