För trött för att tänka på en seriös rubrik...4/12

Vinäger och saltchips? Hur äckligt låter inte det... Jag gilllar verkligen inte när man dömmer saker utan att man provat det och jag känner att jag dömt dessa chips lite väl hårt. För de var verkligen supergoda, fick nämligen prova "några" ikväll hon Jannina där jag har spenderat timmarna efter jobbet. Vi åt pizza och inte vilken pizza som hellst utan diet-pizza ungefär som vanlig Svenskpizza om man tänker på fett mängden och "deg". Kan man tänka sig att det kändes frächt att äta pizza. Galet! Jag som trodde att mitt festande för denna dag var slut efter pannkakorna vid lunch som jag lyckades att göra.
"Malin, du är bäst på att göra stora runda pannkakor..."

Som sagt träffade ju Finska bruden Jannina idag och vi kikade på minm favorit film som det också visade sig vara hennes med, How to loos a guy in 10 days Vet inte äns själv hur många gånger jag sett den. Har denna film på både VHS och dvd hemma back in sweden! Och jag och Jannina har nu bestämt att jag måste börja att utnyttja hela helgen, dvs nätterna också men att göra saker.. Träffa folk är nåstan första prio! Men ska skicka in ansökningarna till collage i helgen för Sofia ska hjälpa mig. Har bestämt mig också för att läsa något lite lättare, det ska tydligen vara så dyrt att plugga en enstaka kurs här. Så det blir nog en vollybollkurs, vilket ska bli himla kul för då är jag sen laddad inför beachen i sommar : ) Kanske kan få några komisar att spela med å eftersom Sofia inte gillar att spela!

Idag så sa kloka Ella till mig;
"Malin, jag vill bli precis som dig.... Fast utan prickar i ansiktet!"
Haha, ärlig tjej men det är så det ska vara! Jag vill heller inte ha några prickar men de är nog borta snart så som jag flagnar i fäjjan!

Lite flumigt bilr detta inlägg för jag glömde ju berätta att jag och Jannina försökte komma in på en pubb för att träffa lite folk men det gick ju inte så bra eller Jannina kom ju in. Men när han frågade mig efter mitt ID så tänkte jag att jag skulle köra med den ärliga stilen;
"Jag ska vara ärlig mot dig, jag är inte 21 men kan jag komma in ändå? (blink blink)"
"Inte 21 så inte okej, du kan gå"

Snacka om sursill, byt jobb! Orka det var också lixom bara 1 timmer kvar tills de skulle stänga också. Vi hade ju inte äns planderat att drick för vi körde ju dit. Vi ville lixom bara träffa lite folk. Som jag sagt förut men för att försäkra er så säger jag det igen, det SUGER att inte vara 21.. Man kan ju inte göra nått!

Ska lägga upp lite biler imorgon när jag vaknat, måste sova nu klockan är ju OJ halv 3 här...God natt! Och stina, skype ikväll (lördag) var inloggad och ha ljudet på!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0