I dont do dirty talk

Sofia här !

har precis fatt meddelande av en snubbe jag pratat lite med pa Myspace och vet ni vad han skrev:

how do you want a man to make love to you ? fragan ar menar snubben allvar, spelar egentligen ingen roll for jag tänder inte pa dirty talk.

annars har de inte hänt så mycket ikväll. jag och Malin provade bh:ar pa victoria secret som utlovade 2 cups bigger boobs. och de funkade faktiskt iaf sa lange man stod still, så fort man rörde på sig blev de tuttshow a la Janet Jackson. 

Malin vill att jag ska skriva om när vi körde hem från från Trader Joes och hon undrade varför de va så mörkt. pucko varning för hon hade glömt att sätta pa lysena. 

inte är de värst sammanhängande men jag tror ni fixar att hänga med. 

och dagens höjdpunkt var i djuraffären där jag fick gosa med valpar, saknar min lilla hund därhemma som tusan. 

vi träffade en ny fransk au pair också som hette Debra, jag hade mina onda aningar om henne men som tur var pratade hon bra engelska inte som andra franska au pairer vi träffat... 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0