jag har bajs bruna pungkulor

hej hopp stina här..och malin så klart

Det är verkligen som Malin säger att det är här, PARADISET och jag har vart här i två dagar och jag älskar det verkligen. ´Men nog om det..

Idag var det julafton med fint väderså det kändes inte riktigt som jul.Först av allt pratade vi med mamma och pappa och önskade de en god jul., Dagen med tjejerna började med att vi gick till parken och leksaksaffären och lekte. man får leka med sakerna inne på leksaksaffärerna.. Det är lite konstigt tycker jag. 
Sen gick vi hem och började laga massa mat eftersom hela deras släkt skulle komma, men jag gjorde inget jag gick hem och vilade och pratade med johan och sofia. Jag är sjukt trött vissa tider på dygnet, och på mornarna vaknar jag tidigt.

  Sen var det dags att göra sig i ordning, sen kom de allihopa. Och det var verkligen jätte trevligt, jag gillar  melissas bror han är så rolig. han säger sånna konstiga saker hela tiden. "jag har bajsbruna pungkulor".  han fru är också väldigt trevlig hon heter Dina, hon gillar att jag heter stina hon tycker att våra namn hör ihop.

När vi hade ätit var det dags att åka vidare till Tammy och en massa andra släktingar till Melissa. där hade vi en julklappslek.
Jag fick ett visakort, malin fick ett pressent kort på en resturang. så vi båda fick bra saker.


Nu har vi kommit hem och ska snart sova för det är julafton imorgon igen :)

Ja det var kort och konsivt av Stina, men hon är en tött tjej. Hemma är ju klockan 07:00 på morgon och här har vi inte ens gått och lagt oss... eller vi ligger väl och segar men vi måste ju göra vårt dagliga bloggande! Och idag har jag inte tänkt ett dugg på mitt kolesterol men aja jag har ju lite distans till 300 i värde. Det är då det är farligt.

Nu vill stina skriva igen;

Glömde säga att jag kommer aldrig mer hem, nej då det gör jag nog.
Det gör malin å fast vi måste locka med något bra där hemma för det blir svårt att slita henne härifrån, alla vill ha henne. Alla älskar henne, fast det gör ju vi där hemma med, eller hur?

Ett julklappstips till nästa år för er som har svårt med det, Ella säger att vuxenlego är bra. Det är som vanligt lego fast gjort av glas. Smart brud det där va.





     

Vi kör ett bildspecial imorgon, missa inte det..
Puss från oss






Kommentarer
Postat av: Storasyster och Nelson

När får vi se julgranen?!?



Kram

2009-12-25 @ 08:18:30
Postat av: Matilda

Ni måste faktiskt komma hem med er båda två, så de e så..

2009-12-25 @ 13:59:47
Postat av: Sabina

Ha det så bra i OC nu båda 2!! saknar er massor. ska jobba lite i garderob och städ under julhelgen. då kommer ni minsann vara saknade! Kram och God Jul

2009-12-25 @ 15:21:31
Postat av: mamma och pappa

Hej på er!



Så klart att ni måste komma hem det förstår ni väl vi längtar så. hoppas att ni har haft en bra men annorlunda jul, här hemma har vi snö storm nu och det är väl imget ni saknar.

Kramar i massor

2009-12-25 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0