"Jag har så kul med dig, du är min bästaste vänn" 11/12

Fredag, har ett ganska skönt tornläge när jag säger det för behöver vila min rygg nu. Jag försöker verklign tänka på hur jag ska lyfta och plocka upp saker för jag vill ju inte att det ska bli värre. Aj, och spec nu när jag städat min lägenhet, då värker det extra mycket. Men vila och vila, imorgon så ska jag ta med Franska tjejen som har permis (eller jag kallar det så för hon är verkligen bokstavligttalat inlåst i det huset hon bor i nu) ner till Balbo Island och visa henne runt för där är det ju så himla fint med alla båtar och hus. Hon ev blir ju hemskickad till Frankrike på Torsdag om hon inte får någon ny familj. Det känns som att jag håller på med någon sorts välgörenhet för hennes skull. Sen på eftermiddagen får jag besök av min vänn Johan, trevligt trevligt.

Annars så händer det inte så mycket, jag har ju högtkolestorol haha. Så det tänker jag väl på ganska mycket som idag när flickorna åt mac and chees så blev jag bara så sugen och ta en sked men nej det får jag inte. Känns lite knas, vad har jag fått det ifrån? Så min kära familj kan ni typ göra nått test. För de värdena jag hade var höga för min ålder vill ju lixom inte få en hjärtatack. Den steg ju faktiskt 11 grader på en månad. Kanske jag oroar mig mycket? Äsch inte vet jag men det var väl den där satan igen som tyckte att jag förtjäna något mer! 

Aja, sen på söndag är det dags för lite välgörenhet igen. Ska ta med Franskan upp på en guidad tur i LA. Det ser hon så otroligt mycket fram emot. Gud va snäll jag är! Haha, får man tycka så om sig själv.. 

Ella sa idag att jag har så roligt med dig och du är min bästaste vänn. :) Och en gullig sak till då, det har regnat idag här så när vi skulle gå till bibloteket så behövde vi ta ett paraply och Tessa säger pappiliet haha. De är så söta så:)

God natt, P


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Malin du är min bästaste vän å. hoppas jag är din!

Du har tur du som har så mysiga flickor att umgås med. Fast det har ju jag med och just nu har jag bästa sofia och nelson:) super mysigt!

Kramar

2009-12-12 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0