Lost... 14/12

Har nu sett två avsnitt av lost season 5, konstigt att jag inte gjort det tidigare. Men nu är jag på g och det dröjjer nog inte länge förrens jag är inne på season 6. Fick ju detta ryck idag när jag fick en bild av Christian från när de var på Hawaii.

"Robert", Melissa och "Desmond" och lite så där små avundsjuk är man ju för detta. Skulle vilja ha Melissas plats mellan dem eftersom jag blivit så in to Lost. (Dessa två snubbar är med i serien, känner du igen dem?) Melissa och Christian hade ju sådan tur att när de att och åt på en resturang så hade de bordet brevid dem, awesome!

Måndag med andra ord var det idag och det märktes.. Jag har varit otroligt seg idag men när jag tänker på att Stina min syster kommer hit om mindre än en vecka så blir jag alldeles varm i kroppen. Jag ska lixom få bli hel igen, vi har jämt varit varanda så nära så man känner sig lite så där halvtrasig när hon inte finns vid min sida. Men vad jag också ser fram emot är att få träffa Nelson, Sofia och men kära bror för vi har ju så otroligt kul ihop.

Vem har inte kunnat undan gått vad som häner med Tiger Woods och Elin? Det kommer bara upp mer och mer hela tiden. Skämt och sketcher kryllar det om på internett. Jag brukar inte vara den som bryr mig om vad kändisarna håller på med osv men Christian visade mig ett så kul klipp på youtube om Tiger Woods.



HAHA, Hur orkar man?

Kommentera gärna mian inlägg då, kom igen så jobbigt är det väl inte! Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Verkar som om du haft en riktigt fullspäckad helg. Har legat efter lite med läsningen de sista dagarna.

Jag är riktigt avis på Stina som ska åka och hälsa på dig. Nu vet jag i alla fall att det går bra att flyga med Nelson så jag hoppas att vi kan komma till våren/ början av sommaren.



Kram

2009-12-15 @ 08:40:48
Postat av: Annie

Hej Malin!!

Jag är inte ett dugg avundsjuk på Stina som ska få åka till dig- Inte alls! JOO.

Jag saknar dig. Haft två ganska berg och dalbane liknande veckor. Men nu känns det ganska OK ändå.

Jag läser bloggen så ofta jag kan:) Saknar dig! KRAM

2009-12-15 @ 16:53:35
Postat av: Linneeey

Hoppas du planerar hem-biljetten snart. Tycker det börjar bli dags nu! Ärligt talat alltså!



Du verkar ju ha det bra i alla fall. Saknar dig mitt i julstöket!

Puss sötaste!



2009-12-15 @ 22:13:56
Postat av: en bror som saknar sin malin

hej mim älskade syster. jag sakna dig med. ja, vi har ju så roligt när vi träffas. måste du vara kavar tills slutet på sommaren. tycket att du ska åka med stina hem till sverige igen.

2009-12-19 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0