motivation...1/12

Ge mig som motivation till att göra allt så mycket bättre tex träningen... Vart tog den vanliga gammla gymnasie Malin vägen? Nu är hon bara en lat tjockis som inte orkar något.. Har ni sett henne ber jag er återlämna henne snartast! Den så kallade "nya" malin ska iaf försöka ta sig upp imorgon!

Annars har dagen gått bra, flickorna var väl lite dryga precis när Tessa skulle lägga sig ner för sin dagliga nap och Ella ville störa Tessa helatiden. Och när jag är trött och frusterad börjar jag gråtta av ingen anledning och säger att de kanske vill ha en ny nanny som de kan lyssna på och då började Ella gråta. Hon sa att jag aldrig fick lämna henne och då blev jag glad igen. Glömde helt bort min frustation och trött het för ett ögonblick så jag och Ella satte oss ner och övade att skriva olika bokstäver. Hon är faktiskt riktigt duktig nu, hon kan skriva sitt namn nu med stora bokstäver, haha... Varför jag säger stora bokstäver är för att när Melissa skrev hennes namn men små så sa Ella " Mamma så där stavar man inte.... Så här skriver man mitt namn"...  Sicken bra lärare.

Idag hämtade jag även ett gratis kort på gymet, fick nå provapå... Igen! Detta är andra gången hoppas bara att det håller i sig hela året. Men har jag ingen motivation så är det väl ingen idée ocj plus att jag har ont i ryggen nu åå... Blir så less det ska alltid vara något!

Hejsvej. Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsvejs!



Nu får du allt ta och rycka upp dig! Stina kommer ju snart på besök.



Kram

2009-12-02 @ 07:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0