Orange coast college...15/12

Eftersom min dag inte började förrens vid 12 idag så passade jag på att åka iväg till College jag ska gå på här i OC. Tänkte väl att det går väl snabbt, pyttsan heller... 2 timmar va jag inne på kontoret och fyllde i en massa saker, blev skickade hit och dit. Galet! Men tillslut så blev väl allt klart eller nästan, nu kommer det att ta 5 jobbdagar innan jag får ett användarnamn och lösenord så att jag kan välja den kurs jag vill sen. Hoppas bara att vollybollen finns kvar då eftersom det är det jag vill läsa. Vill och vill, det kostar lixom en hel del pengar att studera här så det fick blir så. Eller förhoppningsvis.

Längtar verkligen tills jag börjar college, ska bli så himla kul att träffa ny folk och få mer kompisar... vilket också innebär mer kvällsaktiviteter ist för att sitta här och nörda lost, fast det är ganska kul de med. haha. Och ni anar inte hur stor denna skola var! omg, platen? ni vet platenskolan? Serriöst, kontoret jag var på idag var ca halva platengymnasiet då kan ni ju kanske få en bild framför er. Och där ska jag hitta sen?!! Men jag var/är ju grym på orgentering så det ska nog inte vara några problem.

Imorgon kommer fia-pia! Playdate står på morgondagens schema!

God natt, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0