På sparkcykel till skåne...26/12

Vi ska strax köra mot palmsprings, kul kul.. Vi ska även på vägen ner stanna till på ett jättestor shoppngcentrum, shopping shopping.. Men först ska jag lägga upp en bild på granen som jag lovat, lägg märke till sakerna som hänger i granen.



Stolar, jordglobar (dessa ska både stina och jag köpa) kulor med dalahästar på (känner mig verkligen hedra) och fågelburar... Design ni vet, och om det är någon som kan det så är det världens bästa host Mum Melissa: )


Kolla vad Syster min hade med sig, åt så jag måse dåligt igår:) haha

En sak till då, när jag kommer hem till Sverige så tänkte jag göra något tokigt så jag kom ju på den brillianta ideén att åka sparkcykel till skåne. Det kanske är långt kanske Stockhlom räcker, vad tycker ni? Nu vill jag se hur många som är ¨på detta. En riktig utmaning. :) haha Men det kan man ju behöva ibland:)

HEJSVEJ, nu ska vi åka. Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tror att det blir lite långt att åka sparkcykel ända till Skåne... Du kanske ska börja med Sthlm. Snygg gran!! Kul med lite annorlunda deckorationer, vi har fått en liten Starbuckskopp av Jenna att hänga i vår gran så vi har i alla fall en sak som är lite ovanlig.



Kram

2009-12-26 @ 22:29:07
Postat av: Marlene

Fräsig gran :) Hahaha, men absolut måste du åka till Skäne Malin! Isåf lovar jag att stå å peppa på dig :D Kraam

2009-12-26 @ 23:12:53
Postat av: Matilda

Det var en annorlunda grann men det var coolt. Det tycker jag låter som en bra idé så kan du få bo os mig när du kommer fram :) Puuss

2009-12-27 @ 11:53:57
Postat av: Johan

Trodde det var en buske först :D .Vad är det för sorts gran?

2009-12-27 @ 19:54:35
Postat av: hej mina små änglar!

snygg gran. jag är med till stockholm. hoppas det tar lång tid. för det behöver vi med varandra efter ett år. hoppas ni har det bra. god fortsättning. jag älskar er kram bror

2009-12-29 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0