Premiär på Subway idag för min del... 3/4

Torsdag torsdag torsdag till sin ära är väl ganska bra. För då vet man att det är fredag och då är det strax helg vilket innebär roligtheter men jannina och Sofia.:) Hade en kalas dag men flickorna, verkar det inte som att jag fått världens bästa tjejor?

Träffade faktiskt nyss Jannina lite snabbt, vi körde en macka på subway.. Och det var riktigt gott, har aldrig käkat där förut. Och det var mycket trevligt att träffa henne igen och vi ska ev träffas imorgon igen för vi ska till LA på ett house party. Det ska tydlgen vara ett väldigt stort hus där det bor musiker.. Vet inte så mcyket men det ska bli kul att göra något synd bara att Sofia inte kan vara med men hon måste då komma med nästa lördag för då är det  tydligen party i ett lyxhus i Beverly Hills och det vill vi ju inte missa. Tur att jag har Jannina som varit här förut som har lite kontakter. :) haha. Räkismackaåkavmig! 

Sen på löradagen ska jag väl göra försöket att hitta Julklappar till min kära familj där hemma i Sweden. Inte helt lätt, så bäst att vara ute i god tid. Bara en sak till du, vad köper man till den som redan har allt? 

Imorgon så har jag lovat flickona att laga Svenska pannkakor till Lunch, Lara jag kan också impa nu gäller det bara att de går bra : ) haha. För flickorna har tjatat hela eftermiddagen efter det... Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra på eftermiddagen... Men det visar sig! Och Tack Sofia för receptet på pepparkaksdegen. Stina vart håller du hus kommer ju inte äns ihåg när vi pratade sist!

Haha, Lara ang bilden... Kanske inte så lämpligt men hon gillar det, hon lär sig från de bästa du vet ; )

God nattis

Puss


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Här är jag :) ja jag vet tänkte på det jag med här om dagen det var jättelängesen. jag kan inte vara inne på skype idag heller för vi ska gå på stan sen och sen ska jag jobba. Men imorgon kan du då? För det kan jag:) Puss

2009-12-04 @ 12:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0