Som ett barn på julafton... 21/12

Nu är det inte så många timmar kvar tills jag får krama om syster Stina. Ska faktiskt dra mig härifrån om en halvtimme så att jag är där i tid och kan hitta rätt termenal. Tror iaf att jag har koll på läget, man vet ju aldrig kanske en polis stoppar mig, haha. Nej, de får vi då hoppas att de inte gör.

Jag kom just på att tänka på hur hon förändrats, jag har ju sett henne i webcamern men ändå. Undar vad hon tycker om mig också, att nej ska den där malin aldrig växa upp eller hur gammal sa du att du var, 30? haha. Vad vi nu än blivit så kommer vi att ha grymt kul! Dock har jag hört att det ska regna imorgon, lite trökigt men och andra sidan så kan det ju bara bli bättre.

Annars då, idag så hade jag tjejorna heladagen, som vanligt. Vi mötte upp Ellas pojkvän Will och hans syster i en park där de fick leka en stund. Och när dessa två turteduvor säger hejdå ger de varandra mängder med pussar, det är så gulligt att se Ella stå på tå i sandlådan och får pussar av Will 5 år. Ni förstår Ellas pojkvän är ett år äldre den henne. Och imorgon fyller Ella 4 år, så hon blir en stor tjej ska ni veta, när jag säger saker som är farliga för henne att göra svarar hon att när jag minsann blir 4, då kan jag göra ALLT.

Imorgon så ska jag ta med Stina till mitt älsklings ställe, Zinc.. Sen köpa ett paket till Ella och sist med inte minst baka en jordgubbstårta : ) Eftsom vi fortfarande  har söta goda jordgubbar...

Puss 

Kommentarer
Postat av: Johan

Hallå. Har Stina kommit fram eller?

2009-12-22 @ 19:32:57
Postat av: Storasyster

Det är flera som vill veta... Lever ni?



Kram

2009-12-22 @ 19:41:36
Postat av: Vi i corona del mar

Vi lever men ar fruktansvart trotta, Stinas vaska var inte med pa planet sa jag far vanta annu en dag pa svenskt godis :)

2009-12-23 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0