Sushi in Laguna, lööööv it...9/12

Tredje gången gilt sägs det och det ät så sant så snat. Har nämligen som ni kanske redan vet ätit sushi idag och jag ska vara ärlig att jag var lite orlig innan jag åkte så proppade i mig en banan och ett par russin. Har lixom fått en konstig bild på hjärnhinnan men idag ojojoj helt såld. Det var så himla gott, hade någon special sushi som varit i ugnen och den var så god, kallades The OC. Och sen självklart California rolls, Mums! Och det bästa av allt var att det var 50% off, så vi båda åt för 23 dollar och det gillade vi skarpt jag och Jannina.

Och för er som tror att Lagua är värsta fancy stället.. ja ledsen om jag gör er besvikna.. Jag har verkligen inget emot det så men allting stänger kl 9:00 en vecko dag, starbucks, glass-ställen de mästa resturangerna och affärerna. Ifs detta är ju bara under vinter då det nästan inte är några folk här. Men jag tycker iaf att det suger! Vart ska man sätta sig och chilla? På stranden i 10 plus? För så kallt har det varit idag om inte kallre, det var säkert ner mot 8 och alla är helt förvånade här hur det kan vara så kallt! Förlåt CA men det var väl jag som råkade ta med Sverige vädret hit!

Men iaf så jag och Jannina drog till en affär och köpte mm´s och en tidning och satt i bilen och pratade. Vet ni vad det stod på framsidan på tidningen, jag höll på att dö! "This is the way to get a healthy vagina..." det är inte klokt, man ska då hitta på nya saker jämt.

Kul var det också att träffa hon igen, lite delade lite skvaller från helgen som var och planerade lite inför kommande helg då vi ev ska till LA på party:) haha, jag ser fram emot det jättemycket men det ska man väl kanske inte göra för då blir man ju så besviken om det inte blir kul.

Min dag då, som sagt precis: man ska inte ha så mycket förhoppningar för då blir man mest besiviken och jag kände ju faktiskt idag på morgonen "kommer ha flow idag" . Men den såg vi inte så mycket men det blir nog bättre imorogn hoppas vi. För imorgon är det dags att gå till Dr Hutton, hon som hjälper mig med min fäjja! Ska dit, kissa i en mugg och få ett papper, ganska meningslöst att gå dit men det är väl så det funkar. Sen är det ju också min namnsdag(10/12)  så vi ska försöka att bara saffranslängden imorgon ist.




Jag och Jannina, vi ser ju måttligt nöjda ut. Detta kommer att bli vår onsdags ritual.



Hyfsade platser vid sushi-baren.

 

Fast husmanskost... En klass för sig!

God natt! Puss






Kommentarer
Postat av: Marlene

Sluta klaga på regnet hörru! Här ar det nollgradigt och regnar konstant! Blir nog ingen vit jul här :p

Fin bild Malin :) Fler sånna vill vi ha! :)

Kraaaam

2009-12-10 @ 08:52:19
Postat av: Storasyster

Kul att du tycker om Sushi nu!! Då kanske vi kan göra ett nytt försök att göra egen sushi nästa gång du kommer till Luemburg. Jag har blivit en riktig expert så det smakar mycket bättre än första gången då du och Stina var hos mig.



Lycka till med saffranslängden!



Kram

2009-12-10 @ 09:23:54
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Malin i paradiset.Gratti pä namsdagen.Hoppas du haft en bra dag.Kramar från farmor och farfar

2009-12-10 @ 15:46:58
URL: http://malin jelk.blogg.se/
Postat av: adam

grattis på namnsdagen från adam

2009-12-10 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0