Sushi-kväll...16/12

Kom nyss hem från Laguna där jag träffade Jannina för "lite" sushi. Är sjukt mätt nu, som vanlit då... Inte bra det där. Vi hade supermysigt och första tuggan va super men andra då! Gud jag tappade min ena bit rätt ner i soyan så att det skvätte lite på mig men jag skvätte ner en kille som satt jämte mig helt och hållet. Gud va jag skämdes, haha... så jag hjälpte honom att torka av hans iphone och hans plombok samtidigt som jag frågade om någon kunde ge mig en gaffel. Haha... Han såg verkligen jättearg ut "åå, nej min skjorta, va ska jag göra med min fucking skjorta" arg. Men efter ett kort ögonblick så kastade han en sojböna på mig.. Inte för att jag vet om det var så kul och så gör man ju inte på en resturang men sen så började vi alla prata, han och hans kompis.

Vi hade faktiskt en jättetrevlig kväll, lite osis det där med soyan.. Haha, men det var väl klart det var ju jag med i bilden. Så när grabbarna gick så lämnade de sina telefonnummer och sa att detta var ju trevligt, vilken tur att du började att kasta mat!!?? Funny... Aja, sen så drog även Jannina och jag och vi gjorde precis som valigt. Gick till Ross (matvarubutik) och köpte russin och satte oss i hennes bil. Nästa onsdag får Stina vara med på våra tokigheter!

Annars idag så har det varit ganska lungt, bara att nu värker min rygg extra så nu får jag tillochmed huvudvärk. Vad ska jag ta mig till? Något tips, för vill börja träna igen!

Nu ska jag sova ska ju strax upp! Puss


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hej, Gud va kul att han gav igen då:) han flörtade nog lite. Jag har väntat vid skype, men ingen malin inne. men imorgon då måste vi. bara så du vet. PUSS

2009-12-17 @ 20:16:27
Postat av: Storasyster

Om du ska äta Sushi varje onsdag förväntar jag mig att du är expert på att äta med pinnar när du kommer hem.



Tycker att det var bra att du tappade den biten, annars hade ni ju aldrig pratat med killarna.



Kram

2009-12-18 @ 06:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0