Borås imorgon

Go kväll,

Tänker faktiskt börja dagens inlägg med ett filmtips, Ghost. (Min syster köpte den på ica maxi, du vet att de brukar ha "välj 2 betala endast 99" ) Det låter som att det skulle kunna vara en skräckfilm men tänk dig istället den mest gripande kärlekshistoria. Tänk dig också den roligaste komedi, den mest fantastiska övernaturliga berättelse och ett slugt thrillermysterium. Blev resultatet fyra olika filmer? Eller tillhör du de miljoner fans och kritiker som upptäckt "Ghost", 1990 års bästa film? "Ghost" kommer att överraska, glädja och övertyga dig. Patrick Swayze spelar en vålnad som slår sig samman med ett medium (Oscar-belönade Whoopi Goldberg) för att ta reda på sanningen bakom mordet på honom - och för att rädda sin flickvän (Demi Moore) från ett liknande öde.
  Se den om du får chansen, jag lovar du blir inte besviken.

Apropå min rubrik Borås så är det faktiskt så att jag ska ta tåget dit imorgon för att träffa min familj. Är jättenervös, tänk så känner de att de gjort fel val eller tvärs om. En sak är då säker att hela mín magsäck kryper ihop sig men det hör väl kanske till.  Tänk på första intrycket då? Hur kommer det att bli?? Paniiik! Nått som är sant är iaf att jag kommer skriva om det hela imorgon kväll och då kanske en bild dyker upp på familjen, men det får vi allt se.

En sak mer också innan jag kolar vippan, jag åt nästan världens godaste pastasallad igår. Mumms! Orkar inte skriva receptet nu men det kommer, jag lovar.

Nää, plikten kallar och önska mig nu lycka till imorgon!





P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0