Kiosken blev våldgästad.

Stackars ungar säger jag då, varför anstränga sig så för att få tag i lite godis? Puckon rent ut sagt! Som sagt vi hade inbrott i kiosken natten till måndag och det enda de kom över var lite godis och en trasig ruta. Men vi är super skillade som jobbar där och vi kommer att få fast er, det kan ja lova.

Idag har jag soterat min garderob, vad som ska med och inte och just nu ser det ut att bli flest träningskläder, men det hinner nog ändras. 
    Strax blir det jobb och ikväll kanalsim, måste lixom passa på för snart byter jag den lugna och rosamma kanalen mot ett blåsigt salt hav. 

Hörs senare, 

P


(Kiosken med sabina som posar framför)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar på ditt inlägg:



Fin fina bilder vaa! =)

Jupp, det kom fort. Blev nästan lite förvånad.

Haha sen så undrade jag varför jag bara fått tillbaks mitt pass, vart är mitt visum? Men märkte ganska fort vart det var sedan ;)

Det kommer du också märka =)

2009-07-21 @ 17:45:13
URL: http://aupairinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0