Löken.se

Shit va svettig jag är, sitter nu utanför ambasaden och väntar på stina och johan som jag hämta mig. Ps har verkligen världens största linnelökar haha. Ambasaden mötet gick jättebra, fick först stå i kö innan jag fick gå igenom en säkerhetskontroll och som vanligt pep det. Som sagt nu är det bara 16 dagar kvar och jag får världens magknip när jag tänker på det. Har så många tankar i mitt huvud, hur mycket pengar ska man ha med sig då? Många Sa idag att de tänkte ta med 30 tusen och vart i tusan ska jag få det ifrån. Jag tycker att lönen på ca 2000 kr är mycket i veckan om man är en fattig student som jag. Har du någon erfarenhet av hur mycket pengar man ska ta med? Berätta! P

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

hellu hellu!

Jag är inne och kikar redan nu! Så spännande det måste bli, så skönt du kommer ha det i VÄRMEN! =)



Och så din lilla cykel såklart!



Tack för en trevlig dag, och lycka till med allt! =)

2009-07-18 @ 00:20:54
URL: http://aupairinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0