"Månen gråter..."

Idag har det regnat hela dagen och vet ni vad det beror på? Jo, för att månen gråter. Månen gråter för att de andra månarna är taskiga mot vår måne och då blir han ledsen. Det är alltså måntårar vi har fått på oss idag. Detta fick jag förklarat av Karin 5 år. Hon är bra smart, att man inte tänkt på det förut. Så hon uppmanar alla att vara snälla mot månen för då blir det fint väder igen.

Idag fick jag min faktura på försäkringen efter att jag ringde Cultural Care så nu är allt fixat. Nu ska jag bara fylla i de sista papperna om visumet och gå på ett möte, sen sticker jag. Kul kul, så idag uppmanade jag också Johan att vara snäll och ta hand om min kära syster medans jag är borta....ANNARS!

Passade även på att ta en löparrunda i det "fina" vädret, gick faktiskt riktigt bra. Hoppas på ett bra lopp i helgen då jag ska köra Sövde (Ligger i Skåne) Ett motionslopp i trathlon.

Nu ska jag ta tag i min bok "Vattenmelonen" av Marian Keyes sen sova.

P

"Månen jag är din vän"


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska följa din blogg jämt! Så roligt för dig! Mamma och Pappa hälsar också att det bvar bra att du bytte namn haha!:)

2009-07-06 @ 22:30:01
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: bror

gud vad du skriver hur orkar du skriva så mycket. det som jag skrev de få va nog. blir helt slut i mina långfingrar. jag ska ta hamd om våran syster. men nu har jag skrivit så mycket så nu har jag kramp i figrarna.

2009-07-07 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0