Maxi Yatzy

Just nu är det Ýatzy som står på schemat och jag har turen på min sida... Not! Strax ska mamma och jag ut i skogen och luffsa och vi går in med inställningen att vi inte ska hitta svamp för då är det störst sannorlikhet att man gör det.

Har du resfeber? Svar JAAA! Gud sitter och pratar om allt och inget. Folk måste tycke jag är lite jobbig.
Har du svårt att sova? Svar JAAA! Vaknar hela tiden och kollar på klockan, kommer inse på planet var det är jag håller på med.
Har du packat? Njaa, det går väl så där. Allt ligger som en stor hög (slog nyss 3 par) på golvet så måste vika och kolla vad det är som verkligen ska med. Detta borde man göra en gång varje dag!
Växlat fickpengar? Nej, ska göra det idag. Om jag hinner ska nämligen hem till mormor idag och äta lunch som jag önskat.




Jag packar!

P


Kommentarer
Postat av: Lára

HAHA det ser riktigt bra ut det där malin :D

2009-07-30 @ 23:52:42
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0