Midsommar

Idag är det midsommarafton och vädret ser än så länge lovade ut.
Kom nyss hem från simträningen, blev endast 2500 m idag. Försökte tänka på teknigen i simsättet "fjäril" och det gick så där. Men träning ger färdighet.

Nu väntar bara en cykletur sen är det dags för att fira midsommar med min syster Stina.

Har också funderat över en sak vad det gäller bagaget till USA, undra om man får ta med sig cykeln? Ska ringa och kolla det idag eller på måndag. För er som tänker "vad ska hon med en cykel till?" Jo, det är så här va att jag är triathlet och då måste man ha en cykel.

Innan jag tar min powernap måste jag bara säga att filmen "Taken" är grym, verkligen hur bra som hellst. Vill inte säga allt för mycket om filmen men den handlar om en före detta säkerhetsagent blir tvungen att använda all sin yrkeskicklighet för att rädda sin kidnappade dotter. Har ni sett Lilja for ever tycker jag verkligen att ni ska se denna också.



(Ur filmen, dottern Kim på kortet och pappan Bryan till höger)

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0