Säter

Kom nyss hem från en cykelrunda med min kusin Adam. Han fick allt slita lite men han var duktig.
I Borlänge var det inte mycket annat än folk, festivalfolk. Men jag köpte iallafall en dataväska och serumdroppar till håret. 

Fick även ett par sötvattenpärlor av syster Stina. Hon är bra go hon.

Imorgon kommer Matilda och Andreas hem till oss, det blir skoj. Var länge sen man träffade Andreas. Vi får även besök av en till söt jänta på fredag, Amanda. Det blir med andra ord ganska fullt hus.
Jag ska även unna mig en ansiktsbehandling på Skönhetsbanken, ska bli skönt hoppas jag. Men ska man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag spela spel men min kusin.  Men först en sommrig bild, jag och Viktor.



P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0