Sm-silver i stafetten

Ja happ, tävlade min sista Svenska tävling för denna säsong och det gick rellativt hyfsat. Tusan va jag ska träna i USA, blir pepp till hudra när jag tävlar. Det är så jäkla roligt ni borde faktiskt prova på triathlon.
Som sagt det var stafett-SM idag och Lovisa som gjorde vår första sträckla gjorde ett superlopp, gud va kul för henne. Även stina gjorde ett bra lopp trots sitt ömmande lår.

Kan även lägga till några ord om SM igår, Annie Thorén gjorde ett lopp av dess like,  vart rörd till tårar. Grymt kul för henne asså den jäntan är grym. Bara 92 också, Insane. Allt grattis till hon.

Och nu var man ännu en dag närmare resan och det börjar kännas kan jag lova. På fredag ska jag ha middag med mina vänner här i Motala och jag hoppas att de som kommer har med sig ett litet avsked/ lyckatillbrav som jag kan ta fram och läsa när jag har hemlängtan. ( Fick denna idé av en tidigare au pair som nu jobbar för Cultural Care.)

Imorgon har jag som valigt mycket att fixa,

Skicka in ansökan om internationellt körkort
Gå till banken för typ 10:de gånen.
Ringa kontoret.
Tvätta och jobba.
Flytt packa.

Aja, nu ska jag dra mig till sängen är kanon slut.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0