Tårarna var inte långt ifrån...

Var nyss ute på min arbetsplats "Kiorren´" och sa hejdå till mina kära arbetskamrater och jag kan då säga dig att mina tårar var inte långt borta. Kommer sakna alla så mkt, Inger min söta chef. Tycker om henne så mycket bra go är hon. Tina då, vår stugbyansariga allt-i-allo tjej. Hon kan verkligen allt, synd att jag inte fick fria hennes första dag på semestern. Och så klart har vi Sabina, hon som alla trodde att jag inte tyckte om (iaf mike) Haha men han har fel fel fel tycker om den tösen så mkt hoppas verkligen hon hittar en familj snart och flyttar efter mig. Vi har haft så mycket skoj ihop må ja säga.
Det var nog alla som jag ska hejdå till eller nej jag glömde ju snygg-tim, det är inte bara jag som kallar honom det, typ alla tjejer som jag känner. Ta åt dig Tim! Han är en kul typ som nästan kan allt (säger han iaf) men jag är nog snäppet vassare. 
 
Fick även en hejdå karm av min favorit Micke. Nu ska jag käka lite middag bara lite för ikväll ska vi ut och äta middag med mina extra mor/far föräldrar. 

P


Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart jag kommer eter dig! det känns så sorgligt nu när du har lämnat oss i kiorren för amerikat, blir lite ledsen i hjärtat. Men som sagt var jag kommer efter och sen ska jag ha semester hemma hos dig :)

2009-07-27 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0