Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Motala igen efter 5 dagar i Säter, sjukt varma dagar i Säter. varmare än i Skåne : )

Körde faktiskt stafett idag, var ett lag som bara var 2 så man ställer väl upp. Det var ju så himla kul igår, det gick faktiskt ganska bra om man täker på förutsätningarna så jag är helt klart nöjd. Nu är det bara lite fart i kroppen som saknas, sen så.
Idag körde också storfräsarna i den 30 gradiga värmen, deras löparbana gick upp för en ganska tung backe och varvet som var 3,33 km långt hade endast en vätskestation så jag, matilda, amanda och stina gjorde vår engna vätskestation. Där de kunde svalka sig med sjövatten som vissa också drack. Men tillslut så erbjöd sig en gubbe som bodde precis vid löparbanan, att vi kunde få låna hans vattenslang. Super tänkte jag och börkjade spruta på löparna som kom trötta och svettiga förbi.
 Clas Björling kallade oss "dagens änglar"...

Nu säger vi tack och god natt, "Triathlon is my drug, is my medicin..."



P

" Ditt jäkla pommes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0