Den värsta spinningen ever...3/11 kl 21:15

Spinningen imorse var så himla kass idag så jag nästan började gråta. Snubben som var instruktören spelade lugn musik typ ballader på lågvolym och gjorde jättekonstiga ljud som han trodde var peppandet, men jag tyckte att det lät som om han höll på att dö. Han hade så lågt att när vi typ trampande fort knapt hörde musiken alls, man bara hörde hur den brevid sig andades. Jag är iaf djupt besviken jag som såg fram emot det så himla mycket. Men jag ska faktiskt ge det en annan chans fast med en annan instruktör och är det lika sorligt då tycker jag bra synd om folket.

Idag så känndes det som måndag fast det var tisdag, jag var så seg och trött så jag visste inte riktigt hur denna dag skulle gå vägen. Flickorna lyssnade superbra och det är så kul för när jag kommer in genom dörren på morgonen blir de så glada av att se mig.

Hann även med att städa min lägenhet idag, diskade och damsög lite. Basic städning med anrda ord sådant som man närstan gör varje dag. Haha... Nu fick ja till det :D Idag lagade jag Grekisk mat till familjen, tyckte faktiskt att jag fick till en ganska bra middag. Glömmer nästan av hur kul det är att laga en riktgt middag när jag väldigt sällan gör det. Lunchen på dagarna räknas inte, det är så simpelt så och går på max 15 min att fixa så.

Imorgon blir det bootcamp igen, körde inget i måndags behövde en sovmorgon. Hörs imorgon!

Natti, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0