Det kunde ju ha varit sämre... 18/11 kl 21:20

Idag var ju en snubbe här och skulle laga min "värme" och han fick det och funka efter 1 h men sedan när han skulle visa mig hur jag skulle göra för att sätta på den så funkade den inte längre. (Och vid detta läge hade vi redan skrivit en check och gett honom.) Så han fortsatte i 1,5 h med att försöka få det att funka, men nej då så han gav upp. Han sa stt han skulle fixa det nästa vecka och rev sönder checken. Han var lite underlig, så jag tror att jag kommer att få ett dun täcke ist eller en golvfläkt:) Frys lost som man är!

Annars idag då, Sofia kom hit med c.o och det var trevligt som vanligt. Barnen lekte och var så snälla, men jag måste ju bara till lägga att Ella har varit KANON idag. Hon var verkligen en stor tjej idag, ingen gnäll lyssnade, gjorde som jag sa och hon blev inte trött i bernen när vi var ute och gick! Haha, detta är något som mina älskade flickor måste jobba med, att använda sina ben mer. De kan gå 20 meter och vara trötta i benen, men Malin som är en "dum" nanny ibland tar ju bara singelvagnen så ena får gå eller turas om, haha. Och när de får gå lite tycker de ja är dum... 

Vi tog även en massa bilder idag, så det ska bli lite bilder idag... Kul va Stini-lee. Var på yoga idag också och det var bara instruktören och jag så jag frågade vad de andra var och hon sa att det berodde på att det är så kallt. "Host" 15 grader 8 på kvällen är väl inte så farligt? Eller det kommer ju från rätt, men ändå... Amerikanarna åker ju bil överrallt så de går ju bara en lilla biten mellan bilen och "gymet", hinner de verkligen frysa ihjäl?
Men imorse var det verkligen kallat på bootcampen... 8 GRADER! Så då frös man! 

Joo en sak till, idag när vi gjorde bench step ups (imorse) så såg vi en kille som gick rakt emot våra saker så vi blev lite fundersamma och verkligen tittade in honom. Och när han nästan var där så satte han sig på en soptunna och vilade lite så vi blev lite så där "men gud vem är han, sätter sig på soptunnan". Vi trodde ju så klart att det var en hemlös som letade efter mat men sedan så visade det sig att  han tog upp en bibel ur fickan och började läsa. Och då kände sig två tjejer som gör BC sig jättedumma (de är religösa, super religösa) och sa att det verkligen inte var något fel på honom han skulle ju bara läsa bibeln. Men hallå? Enligt mig, hur ofta går man runt med en bilbel i fickan... då är man väl inte normal eller är det något jag missat?

   
De två Webcam bilderna är SÅ HEMSKA men de får mig att skratta så... Och till höger mina ögonstenar.





God natt Malin och god morgon... vem är du?
Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej. Jag gillar dina bilder äntligen säger jag bara.

och vem jag är det vet du väl.?

Skönt att barnen är snälla mot dig nu, det behöver du :) Jag och tilda har spelat wii idag så jag kommer ha tränigsvärk imorgon har det typ redan. Och inatt sk avi på bio, hoppas man inte somnar.

PUSS

2009-11-19 @ 21:19:53
Postat av: Frida

ungarna är ju så söta!!:)

2009-11-20 @ 08:43:50
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0