Måndag 2/11 kl 21:15

Måndagen gick som bara den, oj oj... kunde inte tro att det var måndag. Men helgen då, den var bra. Drog ner till San diego vid lunchtiden på lördag morgon till Lara. Min Svenska kompis som stod ut med mig på ambassaden och efter i somras. Himla go tjej det där som verkligen säger vad hon tycker, höhö :D haha.. För när jag visade henne min Indian dräkt som jag skulle ha på mig lite senare på kvällen stampade hon foten i backen. "Kära Malin ska du verkligen ha den där? Eller jag säger så här har du den på dig så kommer du inte med oss!" Hon ställde ett ultimatum där och jag erkänner väl, indianen var väl inte så kul och Halloween är ju tjejernas ursäkt att "host" se lite "host" utmanade ut... Undrar just om det var rätt ord ^^, men men så vi drog till en mall och kirrade en polis dräkt på 10 min och då är jag serriös. Snacka om vi var stressade där, partyt skulle börja vid 5 och vi drog från mallen vid 4, bra jobbat. Så direkt när vi kom hem vart det på med kostymen och snygga till sig och dra.

På vägen till partyt så stannade vi för att köpa middag eftersom att fira halloween (eller likande saker) på fastande mage inte är så himla bra. När vi väl kommer till partyt så gör då jag världens snyggaste entré, jag ska precis till och säga hej till alla när jag snubblar i trappan. Haha, min burito flög, alla dricka, min väska, slasa mm måste ha sett grymt kul ut. Och så här i efterhand så har jag bara ett blått käkben och lite ont i tummen men annars är det bra. Ska lägga till här också att jag var helt spiknykter under fallet!

Sen förkrökade vi lite och hade det trevligt iaf jag hade det super^^, Fick ju träffa alla dessa sköna typer och min vän ; ) Lite senare så bestämmde vi oss för att dra vidare till down town och kika och där var det ju livat kan ja ju lova, himla kul att se. Haha, Lara var ju utklädd till en ängel så hon sprang runt och smiskade alla rumpor vi passerade. Ångrar så sjukt mycket att jag inte tog med mig lameran in till stan. Så har inte några bilder från down town denna gång, lite synd nu när det var halloween och allt.

Men när vi hade stroat runt där ett tag så beslöt vi oss för att åka till en 18 + klubb lite utanför stan men den jäkla nollan till chaffis vi hade hittade ju inte. Han åkte ju bara runt runt kändes det som. Så när vi äntligen var framme vid klubben så mötte vi andra från samma förfest som just kom ut från den klubben och de sa att det sög så då tyckte vi väl att det kanske inte var någon ideé att betala in sig där så vi satte oss och väntade på en Taxi igen och åkte tillbaka till förfesten som nu skulle bli efterfest. Det är ju bara halloween en gång om året!

Dagen efter så blev det frukost/lunch på panda express och av oss 4 som åkte dit var jag den enda som hade matlusten uppe:) haha, de andra var väl inte helt på topp om ja säger så. Jag vaknade faktiskt redan efter typ 2 timmars sömn, då var klockan 7 eller iaf vad jag trodde. För nu har vi ställt om klockan så klockan var ju 6, fattar inte.. jag borde ju kunna sova hela dagen efter ett sådant kalas men nej jag var grymt pigg. Hade jag haft ett par sköna skor hade jag powerwalkat en timme eller så. :) Hurtbulle!

På den berömda söndagen även kallad dagenefterdagenkomochskjutmigjagvillldödagen, haha tog faktiskt min vän med mig down town igen och vissade mig lite saker som man ska se i San diego. Det var blandannat coronado Bridge och Hotel del coronado som tydligen ska vara ett riktigt fint sådant. Inte för att jag kan något men min vän kunde tydligen. Det är faktiskt riktigt fint i San diego, fast OC asså...
Senare på eftermiddagen så begav jag mig hemmåt och hamnade i världens kö asså, jag såg ett långt långt rött pärlarmband framförmig och mötte ett gult. Det gick kanske i 40 km/h i en hel timme och på sina ställen så stod man still. Då ångrade man sig att man inte åkte idag på morgoen men som sagt det är lätt att vara efterklok.

Idag så kände sig Ella lite seg och hängig på förmiddagen så hon åt ingen lunch utan och gick la sig och sommande. Så båda flickorna sov en stund idag och medans de sov kikade jag på lost. Men konstigt nog så gick denna dag ändå snabbt. Nu på källen så stack jag iväg och tränade lite en sväng, sprang lite på löpband och körde överkropp och imorgon ska jag dit för att köra spinning kl 06.00 och det ska bli så ROLIGT!


Coronado Bridge


Jag och Lara "The angel and the naughty cop" (våra artistnamn)



Läckert, ja jag vet : ) haha

Om man skulle ta och ladda inför spinningen imorgon. Puss







Kommentarer
Postat av: Storasyster och lillasyster

Hej Malin.

Skönt att höra att du har det bra.

Låter som det var ett lyckat halloween firande.

Idag ska jag åka hem och det kommer bli jätte tråkigt. Kommer sakna de här.



Nelson och Sofia kommer att sakna Stina i massor!



Hoppas att det går bra på spinningen!



Kram

2009-11-03 @ 08:25:19
Postat av: Anniepannie

GUD vilken bra utklädnad! Det ska du ha cred för:) Och tjejen som är tinkerbell(?)- hon måste ju haft världens bästa fantasi!

Ha det så bra. Kram annie:)

2009-11-03 @ 12:43:00
Postat av: Marlene

Va snygga ni var allihopa. Här på S2 var alla bara utklädda till äckliga typer, med läskiga hockeymasker (typ mosens målvaktsmask) och Jigsaw-masker..

Va ljust ditt hår har blivit förresten :)

Ha det kanooners, kram! :)

2009-11-03 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0