En kväll i Laguna... 10/11 kl 21.30

Nyss hemkommen från Laguna där jag träffade en jättetrevlig finsk tjej som heter Jannina. Hon är aupair hos Frida, kommer ni ihåg henne, hennes gammla familj. Men detta är faktiskt andra gången hon är här hos dem.
Hon ska stanna här i 3 månader så vi får passa på att hinna med en massa kul.

Annars idag då, har haft huvudvärk konstant. Knas, fast just nu är det ganska bra vilket är otroligt skönt. Försökte också hämta min medecin idag men det funkade inte denna gång heller. Varför ska det vara så komlicerat, jag har ju svarat på alla frågor på internett och gjort allt man ska men ändå funkar det inte. Melissa får hjälpa mig imorgon, kanske ringa doktorn och fråga vad som är knas.

Imorgon ska jag ta med mig lite gott och blandat till Boot campen eftersom de så gärna ville smaka på vad vi Sevrige har att erbjuda. Och Svensk lakris är ju inte helt fel... Undra vad de tycker om det? Ska bli intressant att höra...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0