"I love to having you here"... 4/11 kl 21:50

Har sittit och nödat 2 episoder av Lost nu efter att jag gjort ett yogalates pass. Och idag va jag gyrm, det känndes hlet galet bra. Hade ballansen och styrkan idag. Kul, instruktören sa då I love to having you here...Då blev man lite glad.

Idag har det också varit en helt galet seg dag, går och rycker i skafferierna hela tiden och har det där ständiga sötsuget hela tiden. Det är nog bara för att jag vet att jag ska få godis från Sverige på natten till lördag. För Sofias kompisar kommer hit och ska bo här hos mig under helgen och de har med sig en liten beställning. Gud så gott det ska bli men just nu mår jag så där, har nyss smällt i mig ett halvt paket russin. Antar att jag var för ivrig med russina... har inte ätit det på ett tag nu.

Hade även en playdate med Sofia och hennes två barn idag. De kom hit och ville leka med oss en stund och då kunde Sofia och jag passa på att skvallra lite till varandra eftersom vi inte setts i helgen.

Idag smakade jag även på min första corndog, det är typ som en hotdog (grillkorv) på en pinne med någon konstig deg runt (tror den var fritterad men jag värmde den abar i micron) Man kan äta den med ketchup eller senap, vilket som. Flickorna fick det till lunch idag så jag passade på att ta mig en smak bit, inte för att det ser gott ut men ändå. Hur var det då? Joo, det var helt okej... Inget jag skulle tänka mig att köpa om jag var hungrig. Men allt handlar om kultur nu för min del, måste testa allt som har med Amerika att göra.

Imorgon startar jag dagen 09:30 så får en skön sovmorgon då, kan behövas ibland. En sak till för idag på boot camepn så var det ljust när vi startade träningen. Det brukar jämt vara mörkt så nu går det mycket lättare att gå upp på morgonen.

Men just nu är jag så trött så ska väl sova lite, medans ni där hemma laddar för skola eller jobb. Ha det så kul!
Natti, Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vet du Malin, jag får träna i snöblandat regn i Skara! Ingen höjdare:P

2009-11-05 @ 16:21:52
Postat av: lillasyster

malin, jag saknar dig.

2009-11-05 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0