Julyra på Fashion Island... 21/11

Idag har jag varit så OTROLIGT lat, har inte gjort något spec bara latat mig. Det är ju så himla skönt för stunden men nu, snacka om ångest. Kunde ju gjort en massa saker idag men det är ju bara frågan vad. Men jag tog mig i kragen vid 3 tiden, gick och åt och sedan så drog jag vidare till fashion island för att fördriva tiden. Jag köpte mig en kaffe på starbucks och gick runt och kikade på allt folk och alla dessa snygga saker de finns asså. Det som dock kändes så otroligt konstigt var att de spelade julmusik, hade julgranar och pynt överallt och en tomte som gick runt. Är inte detta lite väl tidigt? Hur är det hemma? Susar det "We wish you a merry christmas, we wish..." ur högtalarna på H&M... Ingen snö, soligtväder och flippflopp och jul på samma gång. Detta ska iaf bli spännande!

När jag kom hem så kom jag hem utan en keps, för det var lite därför jag åkte dit. Men jag var inte så engagerad så jag hittade ingen. Plus att man ser allmänt  konstig ut i dem. Så jag får helt enkelt leta vidare, jag ska ju ev på marknad med Sofia imorgon (söndag) och där kanske man kan hitta någon. Och då ska vi också till det berömda yoghurtland, mums! Detta är nästan veckans höjdpungt, nonfat yoghurt som är som glass, rellativt nyttitg och supergott, det ni!

Igår så jobbade jag ju, inget ovanligt... Dock var det fredag så vi fetsade till vår eftermiddag med en var sin dounat. Det var uppskattat tills Ella började leka med sin och visade sin "tuggade" dounat då fick hon inget mer. Och ja jag vet att jag var elak men att visa sin tuggade mat är inte bra behavior och ska dessa sluta måste man vara bestämd. Så på den reaktionen jag fick av Ella kommer hon inte göra detta igen och jag glömde säga en sak att jag vanade henne 3 gånger innan jag tog den! Men annars var fredagen en great dag med mina flickebarn.

På kvällen så åkte jag till Spektrum med Sofias kompisa för att möta upp Sofia där vi käkade och hade det allmänt trevligt. Fast trevligast hade vi nog på slutet då vi avslutade med en cheescake, detta var för att tjejorna åker tillbaka till Sverige imorgon. Jag och Sofia provade en ny bit men den var inte så där supergod så den blir blacklisted!

Hepp, hoppas ni har en bra dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0