Måndag...16/11 kl 21:55

Denna dag gick också vidare men träning imorse, och den var inte helt lätt idag. Flickorna var så söta och goa idag eller iaf mot mig för på dansskolan var de inte alls sugna på. De gjorde lite som de själva ville och tillslut såg jag att läraren blev lite smått irriterad så jag gick hem med flickorna.

Idag åt jag hur god mat som hellst, världens bästa host Mam rostade en hel kalkon och till det fick vi potatismos och tranbärssås, mums! Jag blev så mätt så mätt så jag trodde att jag skulle spricka och det nästan bästa med allt är att jag ska äta kalkonsmörgos till frukost. Pratar inte jag jämt om mat? Det känns då det..

Och idag fick man ju nästan hjärtatck också, Melissa ringer mig och säger att ett plan störtat i havet utanför vår beach. Där blev man ju lite så där små skraj men efter en stund så ringer hon och säger att det var ett sådant plan som kan åka på vattnet och att det bara sett ut som att det störtade. Så fel det kan bli!

Stina, jag behöver prata med dig! Du får se till att vara inne på skype!



Haha, snacka om detaljerad bild.. Nu vet ni exakt vad jag har på mig!  Ska försöka sova en sväng... God natt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygga brillor! Nu vill vi ha en bild av Malin "LA Style" med Keps, brillor och lululemon.



Japp, du skriver ganska mycket om mat men det är kul att höra vad det bjuds på i America... det vattnas i munnen när man läser bloggen. Var tvungen att köpa munkar här om veckan, men de var säkert långt i från lika goda som de som du köper.



Kram

2009-11-17 @ 07:55:32
Postat av: Anonym

Håller med! Visa en p.i.m.p-malin nu! :D

2009-11-17 @ 22:29:27
Postat av: jennie

fortsätt skriv om mat. jag älskar mat XD

2009-11-18 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0