Min nanny fixad...17/11 kl 21:15

Som överskriften låter så har jag hittat min nanny som jag ska ha till mina barn, Ella. Hon sa det till mig idag att hon ville vara nanny åt mina barn. Gulligt om inte nått. Och det sjuka är ju att det kan ju hända, det skulle ju kunna bli så. Då kan hon komma och prata engelska med mina barn i Sverige så att de lär sig det med. Fiffigt va ? haha

Idag hade jag en bra dag, fast jag själv har inte mått så bra. Har kännt mig illamående och allmänt hängig. Hoppas det är överimorgon bitti för då är det träning.

Vad händer där hemma då? Mycket snö eller? Idag hade vi 25 grader, supergött va de. Blev faktiskt lite svettig om fötterna idag när jag hade mina ugs på mig, haha. Men vad gör man inte de är så himla sköna. Jo, imorgon kommer en kille och ska fixa värme på mitt rum. Eftersom jag är så fryssen när jag ska till och sova.

Nu ska jag kila ut till torktumlaren och hämta mina handdukar, men vi hörs imorgon! Och Stina jag vill gära inte skriva sms. Du vet det kostar ju sin lilla slant. Men imorgon vid 17:00 sv tid så är jag inne, bee there!

Natti CA och god morgon andra sidan atlanten :)
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dej!



Gullit av Ella, känns väl bra att nannyn fixad.

Här hemma i Säter har vi haft lite snö och vinter en dag ungefär men nu är det 7 grader plus och grått och trist så det ska bli kul att få fram lite stjärnor och lusstakar och lysa upp tillvaron lite.

Sköt om dej och ha det så bra.

Kram Mamma

2009-11-18 @ 08:20:20
Postat av: Storasyster

I Luxemburg är det 10 grader och jag tror att solen kommer att titta fram i dag efter en vecka av regn.



Hoppas att Nelson får sitt samordningsnr (personnr för svenskar i födda i utlandet) i morgon så att vi kan fixa pass och åka till Sverige.



kram

2009-11-18 @ 09:37:38
Postat av: Frida

i motala regnar det, och vi har precis haft nationella svenska b! i morgon ska jag stina och emil göra projekt arbete men ingen vill sponsra oss haha! du verkar ha det bra iallafall skönt!!:)

2009-11-18 @ 14:22:36
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Jossan :D

I skara har det regnat hela hela dagen verkligen :(

Jag hade gärna haft 25 grader!

Ta hand om dig Malin :D

2009-11-18 @ 18:55:20
URL: http://josefinegrimbeck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0