Pumkingbred... 11/11 kl 22:20

Denna dag gick snabbt supersnabbt, även utan playdate. Idag var det en sorts ledigdag (vad knas det lät) så alla var lediga från skolan och alla bibliotek, bakner mm var stängda. Kom ej ihåg vad den hette, men man flaggade iaf så mycket vet jag.

Idag så var vi i parken hela förmiddagen och lekte eller tjejerna lekte med en annan tjej som var 8 år och supertrevlig. Först när jag såg henne trodde jag att hon var typ 14 år och var en ovanligt lång tonåring. Men ack så fel jag hade, hon var bara 8 år skulle fylla 9 i Januari och var lika lång som mig och hade storlek 40 på sina skor. Hon var verkligen jättesöt men hon gillade inte att vara längre än de som gick i högstadiet, när hon själv gick i 3:an. Hon frågade även mig om jag var deras (Ella och Tessas) mamma, men hon fick som alla andra ett "nej jag är deras NANNY..."

Idag var det ju onsdag så det bettyde yogalates nu på kvällen och det gick jättebra, ska faktiskt gå på morgonpasset imorgon bitti också. Himla kul det där fast man ser lite rolig ut. Eller jag ska väl vara ärlig jag råkade ramla omkull idag fattar inte men kunde bara inte hålla ballansen så jag föll. Alla fick sig ett gott skratt och jag en liten smäll.

Jo, just de jag och Ella bakade pumkingbred idag, typ som sockerkaka men pumpasmak. Den blev faktiskt god fast det var shake and bake...Smakade precis som mjukpepparkaka fast lite saftigare.. Gödis var de! Imorgon så stratar jag inte förrens vid 12 tiden så hinner troligtvis med en del skypande innan. Och sen då den där jäköla medecinen då!! Sjukt jobbig asså, fattar inte ett piss men imorgon skulle de på doctors offic fixa det. Och Soifa jag har inte gjort en skylt än! Gör en imorgon när Ella vill pyssla lite.

God natt CA godmorogn SV och LUX. Puss Malin


Kommentarer
Postat av: Frida

tror det är någon krigsveteran dag haha!;) Av något slag därför dom är lediga!:)

2009-11-12 @ 13:49:12
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0